Metodyka zajęć muzycznych we wczesnej edukacji SP-MZE
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Słuchacz:
•wie, jakie zadania wynikają z programu edukacji muzycznej dzieci w
młodszym wieku szkolnym
•zna podstawowe cechy pracy nauczyciela muzyki (kompetencje, cele,
metody, formy)
Umiejętności
podaje przykłady różnych form aktywności muzycznej w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Kompetencje społeczne
ma świadomość konieczności doskonalenia własnych umiejętności muzycznych
Literatura
Dymara B. (red.), Dziecko w świecie muzyki, Kraków 2000
Sacher W., Słuchanie muzyki i aktywność artystyczna dzieci, Kraków 1999
Sacher W., Wczesnoszkolna edukacja muzyczna, Kraków 1997
Stadnicka J., Terapia muzyką, ruchem i mową, Warszawa 1998
Zwolińska E., Muzyka w nauczaniu zintegrowanym, Bydgoszcz 2002
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: