Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych SP-MRW
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Słuchacz:
zna trudności w opanowaniu programu kształcenia przez uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim, ich przejawy, przyczyny, sposoby niwelowania; zna cele, zasady, metody
i formy zajęć rewalidacyjno-wychowawczych; potrafi dostosować proces rewalidacyjno – wychowawczy do indywidualnych potrzeb ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim; potrafi dostosować proces rewalidacyjno – wychowawczy do indywidualnych potrzeb ucznia; potrafi skonstruować indywidualny program zajęć rewalidacyjno-wychowawczy; potrafi opracować scenariusz zajęć rewalidacyjno-wychowawczych
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: