Metoda ruchu rozwijającego V. Sherborne SP-MRS
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Potrafi scharakteryzować teoretyczne założenia Metody Dobrego Startu, stosowanej w pracy z uczeniem z specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Umiejętności
Potrafi zaproponować i przeprowadzić zajęcia edukacyjne, terapeutyczne metodą Dobrego Startu
Potrafi pracować w zespole pełniąc różne role; umie przyjmować i wy¬znaczać zadania, ma elementarne umiejętności organizacyjne pozwalają¬ce na realizację celów związanych z projektowaniem i podejmowaniem działań profesjonalnych
Kompetencje społeczne
Student ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę dokształcania się i rozwoju osobistego
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: