Metodyka nauczania matematyki na I i II etapie SP-MME
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
1. Słuchacz streszcza poszerzone i usystematyzowane teorie dotyczące procesów intelektualnych niezbędnych do nabywania umiejętności matematycznych.
2. Słuchacz ma poszerzoną uporządkowaną wiedzę na temat rozwoju pojęć matematycznych oraz zna sposoby ich kształtowania.
3. Słuchacz ma uporządkowaną, pogłębioną i rozszerzoną wiedzę na temat metod kształcenia matematycznego dzieci w wieku wczesnoszkolnym oraz ich uwarunkowania.
Umiejętności:
1. Słuchacz uzasadnia sposób zadawania, kontroli i oceny prac domowych z matematyki.
2. Słuchacz wyjaśnia stosowany sposób kontroli i oceny osiągnięć z matematyki.
Kompetencje:
1. Słuchacz potrafi wykorzystywać i integrować pojęcia matematyczne na etapie edukacji wczesnoszkolnej i klas IV-VI.
2. Słuchacz potrafi w sposób spójny i precyzyjny zaprojektować scenariusz do kształtowania i rozwijania określonych pojęć arytmetycznych i geometrycznych.
3. Słuchacz ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania zawodowego i rozwoju osobistego.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: