Konstruowanie programów wychowawczych i profilaktycznych SP-KPW
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Zn:
Treści programowe: |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023Zn: | W cyklu 2022Zn: | W cyklu 2020Zn: |
Efekty kształcenia
Wiedza:
- Zna i rozumie przesłanki teoretyczne programów profilaktycznych uzależnień;
- Zna i rozumie metodykę wykorzystywania konstruowanych programów wychowawczych, ich założenia teoretyczne oraz klasyfikacje programów kształtowania postaw wobec uczniów z niepełnosprawnością i relacji w grupach integracyjnych.
Umiejętności:
- Potrafi tworzyć programy kształtujące kompetencje społeczne uczniów z niepełnosprawnościami i ich zastosowanie w klasach włączających;
- Potrafi ocenić efektywność programów rozwijających kompetencje społeczne dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością;
- Potrafi budować programy kształtowania postaw wobec uczniów z niepełnosprawnościami i relacji rówieśniczych w grupach integracyjnych.
Kompetencje społeczne:
- Jest gotów do przyjęcia odpowiedzialności za podejmowane decyzje związane z organizacją procesu edukacyjno-terapeutycznego w szkole i klasie szkolnej; - Szkoła jako środowisko wychowawcze.
Uwagi
W cyklu 2020Zn:
ZAJĘCIA REALIZOWANE W APLIKACJI TEAMS: LINK DO ZESPOŁU: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a1609c60311d84a59a3dcd85b84e18000%40thread.tacv2/conversations?groupId=86e42d64-8b84-4e85-bb47-cd6102873c66&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 METODY KSZTAŁCENIA: WYKŁAD, METODA ĆWICZENIOWA. NAKŁAD PRACY SŁUCHACZA: GODZINY KONTAKTOWE: 10 GODZ. STUDIOWANIE LITERATURY I PRZYGOTOWANIE DO ZAJĘĆ: 15 GODZ. LICZBA PUNKTÓW ECTS: 1 ECTS. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: