Elementy terapii SI SP-ESI
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Słuchacz:
• zna podstawy teorii integracji sensorycznej,
• umie rozpoznać zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci, zwłaszcza u małych dzieci,
• rozumie ich wpływ na funkcjonowania dziecka.
umiejętności
Słuchacz umie:
• wykorzystać wiedzę o potencjalnych przyczynach trudności rozwojowych dziecka w praktyce pedagogicznej,
• zaplanować działania o charakterze profilaktycznym pozwalające uniknąć powstawania dysfunkcji rozwojowych,
• wspomóc uczniów w przezwyciężaniu trudności edukacyjnych wykorzystując zdobytą wiedzę o procesach integracji sensorycznej.
Słuchacz umie:
• wykorzystać wiedzę o potencjalnych przyczynach trudności rozwojowych dziecka w praktyce pedagogicznej,
• zaplanować działania o charakterze profilaktycznym pozwalające uniknąć powstawania dysfunkcji rozwojowych,
• wspomóc uczniów w przezwyciężaniu trudności edukacyjnych wykorzystując zdobytą wiedzę o procesach integracji sensorycznej.
Kompetencje społeczne
Słuchacz
• wyraża empatię wobec sytuacji dziecka i rodziny,
• przedstawia w komunikatywny sposób wyniki badań i plan pracy z dzieckiem,
• nawiązuje współpracę z rodzicami dziecka objętego terapią SI,
• potrafi współdziałać z innymi specjalistami w celu ustalenia planu wspierania dziecka w jego rozwoju.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: