Metodyka edukacji przyrodniczej - przyroda nieożywiona SP-EPN
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2017Z: |
Efekty kształcenia
Słuchacz:
zna treści edukacji przyrodniczej z etapu wczesnej edukacji
zna sposoby rozbudzania wrażliwości przyrodniczej i ekologicznej dzieci oraz potrzeby kontaktu z przyrodą
umie zaprojektować różne badania i doświadczenia przyrodnicze (woda, światło, powietrze)
Umiejętności
potrafi przeprowadzic kilka doświadczeń ilustrujących podstawowe zjawiska przyrodnicze (z wodą, powietrzem, światłem)
Kompetencje społeczne
uznaje ważność wiedzy i umiejetności z zakresu pozwalającego dzieciom zrozumieć podstawowe zachodzące wokół nich zjawiska przyrodnicze (fizyczne, chemiczne)
Literatura
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: