Edukacja wzbogacająca życie – podstawowe założenia SP-EDW
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Zna i rozumie założenia edukacji wzbogacającej życie według koncepcji Marshalla B. Rosenberga oraz ma wiedzę na temat spójnych z Porozumieniem bez Przemocy zasad i sposobów współtworzenia przestrzeni edukacyjnej.
Zna i rozumie znaczenie terminu „edukacja wzbogacająca życie”.
Wie i rozumie, na czym polega różnica między organizacjami opartymi na dominacji i organizacjami opartymi na współzależności.
Ma wiedzę na temat możliwości poszukiwania rozwiązań edukacyjnych z uwzględnieniem potrzeb uczniów, rodziców i nauczycieli.
Ma wiedzę na temat feedbacku wzbogacającego życie.
Ma wiedzę na temat roli empatii w komunikacji pomiędzy uczniami, nauczycielami i rodzicami.
Ma wiedzę na temat rozwiązywania nieporozumień i konfliktów w organizacji opartej na współzależności.
Ma wiedzę na temat ochronnego użycia siły w szkole.
Ma wiedzę na temat uważności językowej spójnej z Porozumieniem bez Przemocy oraz na temat znaczenia uważności językowej w edukacji.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: