Diagnoza funkcjonalna wzroku i terapii widzenia SP-DWW
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Ln:
Uwarunkowania funkcjonowania wzrokowaego / Model A.Corn /, Omówienia i prezentacja wybranych narzedzi diagnostycznych Podstawowe badania w diagnozie funkcjonalnej widzenia Elemety terapii widzenia dzieci ze zlożonymi zaburzeniami |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
ZZna wybrane metody, narzędzia służące diagnozie funkcjonalnej możliwości i potrzeb układu wzroku dzieci ze złożoną niesprawnością
E.1.WW.W1
Zna podstawy rehabilitacji; zasady terapii dziecka z zaburzeniami funkcji wzrokowych rehabilitacji i rozwijania umiejętności widzenia dziecka
E.1.WW.W3
Zna sposoby stymulacji widzenia w warunkach domowych, środowisku naturalnym dziecka
Umiejętności
E.1WW.U3
Umie zastosować wybrane metody, narzędzia służące diagnozie funkcjonalnej umiejętności widzenia dzieci ze złożoną niesprawnością
E.1WW.U1
Umie zastosować zasady terapii dziecka z zaburzeniami funkcji wzrokowych rehabilitacji i metody rozwijania umiejętności widzenia dziecka
E.1WW.U1
Umie zastosować sposoby stymulacji widzenia w warunkach domowych, środowisku naturalnym dziecka, wykorzystać w terapii sytuacje rutynowe
Kompetencje społeczne
E2WW.K3 Potrafi współpracować w grupie
E2WW.K4
Potrafi omówić z rodzicami, opiekunami dziecka z niepęłnosprawnością złożoną raport o poziomie jego funkcjonowania i program wspomagania jego rozwoju
C.6K1 Jest gotów do przyjęcia odpowiedzialności za podejmowane decyzje związane z organizacja procesu diagnostyczno terapeutycznego
Uwagi
W cyklu 2020Ln:
Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 15 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: