Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (szkoła) SP-DUS
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: |
Efekty kształcenia
Wiedza:
1. Słuchacz zna na poziomie rozszerzonym koncepcje procesu diagnostycznego uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz uczeniu się matematyki z uwzględnieniem jego różnorodnych uwarunkowań, omawia je używając specjalistycznej terminologii. Charakteryzuje metody, techniki
i narzędzia diagnostyczne stosowane w specjalistycznej diagnozie specyficznych trudności w uczeniu się oraz uzasadnia ich wybór.
Umiejętności:
Analizuje złożone sytuacje diagnostyczne i wytycza kierunki diagnozy.
Opracowuje, prezentuje i interpretuje wyniki badań, wyciąga wnioski do działań terapeutycznych.
Potrafi zaprojektować własne narzędzia badawcze (do wybranego elementu diagnozy)
Łączy zdiagnozowane u ucznia dysfunkcje z trudnościami w uczeniu się oraz wyjaśnia występujące zależności.
Kompetencje społeczne:
Zachowuje się w sposób profesjonalny i przestrzega zasad etyki zawodowej.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: