Diagnoza i terapia dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju SP-DTD1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: |
Efekty kształcenia
Wiedza:
1. Słuchacz zna na poziomie rozszerzonym terminologię dotyczącą założeń wczesnego wspomaganie rozwoju.
2. Słuchacz ma uporządkowaną, pogłębiona i rozszerzoną wiedzę na temat diagnozy i terapii dzieci objętych wczesnym wspomaganiem oraz pomocy rodzinie.
Umiejętności:
1. Słuchacz posiada pogłębione umiejętności identyfikowania, przetwarzania i interpretowania informacji dotyczących diagnozy i terapii dziecka objętego wczesnym wspomaganiem rozwoju; umie rozpoznawać potrzeby i możliwości rozwojowe dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju.
2. Słuchacz potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju.
3. Słuchacz zachowuje się profesjonalnie i przestrzega zasad etyki zawodowej.
Kompetencje:
1. Słuchacz zachowuje się profesjonalnie i przestrzega zasad etyki zawodowej.
Literatura
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: