Diagnoza funkcjonalna słuchu i terapia słuchu SP-DSS
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Ln:
Uwarunkowania funkcjonowania słuchowego |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2018L: | W cyklu 2020Ln: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: |
Efekty kształcenia
Zna wybrane metody, narzędzia służące diagnozie funkcjonalnej możliwości i potrzeb układu słuchu dzieci ze złożoną niesprawnością
E.1.WW.W1 Zna podstawy rehabilitacji; zasady terapii dziecka z zaburzeniami układu słuchu rehabilitacji i rozwijania funkcji słuchowych
E.1.WW.W3
Zna sposoby stymulacji słuchu w warunkach domowych, środowisku naturalnym dziecka
Umiejętności
E.1WW.U3
Umie zastosować wybrane metody, narzędzia służące diagnozie funkcjonalnej umiejętności widzenia dzieci ze złożoną niesprawnością
E.1WW.U1
Umie zastosować zasady terapii dziecka z zaburzeniami funkcji wzrokowych rehabilitacji i metody rozwijania umiejętności widzenia dziecka
E.1WW.U1
Umie stosować sposoby stymulacji widzenia w warunkach domowych, środowisku naturalnym dziecka
Kompetencje społeczne
E2.WW.K3 Potrafi współpracować w grupie
E2WW.K4
Potrafi omówić z rodzicami, opiekunami dziecka z niepęłnosprawnością złożoną raport o poziomie jego funkcjonowania i program wspomagania jego rozwoju
C.6K1 Jest gotów do przyjęcia odpowiedzialności za podejmowane decyzje związane z organizacja procesu diagnostyczno terapeutycznego
Uwagi
W cyklu 2020Ln:
Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 20 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: