Diagnoza i terapia zaburzeń SI u dziecka w wieku przedszkolnym SP-DSI3
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2021Zn:
1. Typy zaburzeń integracji sensorycznej. 2. Przykłady zaburzeń integracji sensorycznej, które powinny zaniepokoić rodziców i nauczycieli. 3. Symptomy zaburzeń SI u dzieci w wieku przedszkolnym. 4. Diagnoza zaburzeń SI u dziecka w wieku przedszkolnym. 5. Pierwsza pomoc w terapii zaburzeń SI. 6. Terapia zaburzeń oraz rozwijanie SI u dzieci w wieku przedszkolnym. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024Ln: | W cyklu 2021Zn: | W cyklu 2023Ln: |
Efekty kształcenia
WIEDZA:
- Zna podstawy funkcjonowania poszczególnych zmysłów oraz ich dysfunkcje oraz ich funkcjonalne następstwa na etapie przedszkolnym.
UMIEJĘTNOŚCI:
- Potrafi interpretować i wykorzystywać aktualne teorie pedagogiczne w procesie wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym
- Potrafi zaplanować proces diagnostyczny zaburzeń SI u dziecka w wieku przedszkolnym
- Potrafi skonstruować program wsparcia u dziecka w wieku przedszkolnym z wykorzystaniem założeń teorii integracji sensorycznej.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
- Jest świadomy zasad etycznych w diagnozie.
Uwagi
W cyklu 2021Zn:
Metody kształcenia: wykład problemowy, dyskusja, pogadanka, burza mózgów, symulacja, praktycznego działania Liczba punktów ECTS: 2 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: