Diagnoza i terapia zaburzeń SI u dziecka w wieku szkolnym SP-DSD4
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA:
- Zna wpływ integracji bodźców sensorycznych różnych modalności na reakcje posturalne, procesy słuchowo-językowe, procesy uwagi, percepcji wzrokowej, grafomotoryki
- Zna objawy poszczególnych typów zaburzeń integracji sensorycznej mających wpływ na umiejętności szkolne dziecka.
UMIEJĘTNOŚCI:
- Potrafi zaplanować i przeprowadzić proces diagnostyczny zaburzeń integracji sensorycznych u dziecka w wieku szkolnym
- Umie wspomóc nauczycieli oraz rodziców dziecka w przezwyciężaniu trudności szkolnych wynikających z zaburzeń integracji sensorycznych.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
- Ma świadomość poziomu swojej wiedzy oraz rozumie proces ustawicznego dokształcania.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: