Diagnoza funkcjonalna rozwoju komunikacji i kompetencji społecznych SP-DKS
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Ln:
Etapy rozwou komunikacji |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Zna wybrane metody, narzędzia służące diagnozie kompetencji komunikacyjnych i społecznych dzieci ze złożoną niesprawnością
E.1.WW.W1
Zna podstawy rehabilitacji; zasady rozwoju kompetencji komunikacyjnych i społecznych dzieci ze złożoną niepełnosprawnością
E.1.WW.W3
Zna sposoby stymulacji rozwoju kompetencji komunikacyjnych i społecznych dziecka ze złożona niepełnosprawnością w warunkach domowych, środowisku naturalnym dziecka
Umiejętności
E.1WW.U3 Umie zastosować wybrane metody, narzędzia służące diagnozie kompetencji komunikacyjnych i społecznych dzieci ze złożoną niesprawnością
E.1WW.U1 Umie zastosować wybrane metody rehabilitacji; zasady rozwoju kompetencji komunikacyjnych i społecznych dzieci ze złożoną niepełnosprawnością
E.1WW.U1 Umie zastosować sposoby stymulacji rozwoju kompetencji komunikacyjnych i społecznych dziecka ze złożona niepełnosprawnością w warunkach domowych, środowisku naturalnym dziecka
Kompetencje społeczne
E2WW.K3 Potrafi współpracować w grupie
E2WW.K4 Potrafi omówić z rodzicami, opiekunami dziecka z niepęłnosprawnością złożoną raport o poziomie jego funkcjonowania i program wspomagania jego rozwoju
C.6K1 Jest gotów do przyjęcia odpowiedzialności za podejmowane decyzje związane z organizacja procesu diagnostyczno terapeutycznego
Uwagi
W cyklu 2020Ln:
Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 15 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: