Diagnoza psychopedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym SP-DDW3
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Ln:
Teorie, koncepcje i modele rozpoznawania cech rozwoju i funkcjonowania dziecka w wieku przedszkolnym jako podstawy diagnozy rozwoju dziecka na etapie wczesnej edukacji. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024Ln: | W cyklu 2020Ln: | W cyklu 2023Ln: |
Efekty kształcenia
WIEDZA:
- Zna teoretyczne podstawy psychopedagogicznej diagnozy dziecka w wieku przedszkolny
- Zna wybrane metody i narzędzia diagnostyczne wykorzystywane w psychopedagogicznej diagnozie dziecka
- Zna zasady konstruowania arkuszy obserwacyjnych
- Zna zasady przeprowadzania wywiadu.
UMIEJĘTNOŚCI:
- Potrafi opracować kwestionariusz wywiadu
- Potrafi opracować arkusze obserwacyjne
- Potrafi interpretować dane diagnostyczne.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
- Jest świadomy zasad etycznych w diagnozie.
Uwagi
W cyklu 2020Ln:
Metody: prezentacja, wykład, projekt, analiza tekstu, praktyczne działanie. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: