Cyfryzacja szkoły SP-CYS
1. Obszary i zadania pracy szkoły realizowane lub wspierane poprzez narzędzia informatyczne zgodnie z przepisami prawa.
2. Narzędzia informatyczne w zarządzaniu szkołą i dydaktyce oraz w obu obszarach jednocześnie.
3. Gromadzenie, przechowywanie i zarządzanie danymi według standardów cyfryzacji.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2020Zn: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2022Ln: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2021Ln: | W cyklu 2019Zn: | W cyklu 2020Ln: |
Efekty kształcenia
Wiedza:
- zna obszary działalności szkoły, w których zgodnie z przepisami prawa należy lub można stosować informatyczne narzędzia wspomagające w zakresie zarządzania i nauczania;
- zna potrzeby i obowiązki wynikające z prawa dot. gromadzenia, przechowywania i przetwarzania danych.
Umiejętności:
- planuje, uczestniczy i steruje oraz ocenia proces informatyzacji placówki oświatowej;
- potrafi korzystać z narzędzi informatyki, gdzie gromadzone, przechowywane są dane dot. szkoły.
Kompetencje społeczne:
- dostrzega sprawy konkretnego człowieka kryjące się za danymi przekazywanymi przez system.
Kryteria oceniania
aktywność na zajęciach
Literatura
K. Gawroński, M. Kwiatkowski (red.) Dyrektor szkoły w procesie zarządzania oświatą. Wydawnictwo APS, Warszawa.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: