Coaching we wczesnym wspomaganiu rozwoju SP-CWR
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA:
- Zna relacje Coaching a nauczanie, terapia i doradztwo - podobieństwa, różnice oraz wykorzystanie w pracy terapeuty (możliwości i ograniczenia).
- Zna pętlę coachingową: pytam, słucham, odzwierciedlam (kluczowe kompetencje coachingowe wg International Coach Federation)
- Zna techniki komunikacji „możliwościami” i wzmacniania potencjału twórczego i nastawienia na poszukiwanie rozwiązań sytuacji powstających w trakcie procesu terapeutycznego
- Zna narzędzia coachingowe wspierające utrzymywanie wysokiego poziomu zmotywowania partnerów sytuacji terapeutycznej.
UMIEJĘTNOŚCI:
- Umie określić relacje Coaching a nauczanie, terapia i doradztwo - podobieństwa, różnice oraz wykorzystanie w pracy terapeuty (możliwości i ograniczenia)
- Umie wymienić kluczowe kompetencje coachingowe wg International Coach Federation
- Umie zastosować techniki komunikacji „możliwościami” i wzmacniania potencjału twórczego i nastawienia na poszukiwanie rozwiązań sytuacji powstających w trakcie procesu terapeutycznego
- Umie zastosować narzędzia coachingowe wspierające utrzymywanie wysokiego poziomu zmotywowania partnerów sytuacji terapeutycznej.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
- Jest gotów do okazywania empatii rodzicom potrzebującym wsparcia i pomocy
- Jest gotów współpracować z zespołem terapeutycznym.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: