Biblioterapia SP-BIB
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student wie jak prawidłowo dobrać materiał czytelniczy, odpowiadający założonym celom, zgodny z wiekiem, możliwościami percepcyjnymi oraz zainteresowaniami odbiorcy.
Student wie, jakie są fazy procesu biblioterapeutycznego
Student wie jak przeprowadzić prawidłowy dobór materiałów alternatywnych, które wspomogą zajęcia biblioterapeutyczne.
Umiejętności
Potrafi dokonać analizy wybranych baśni pod kątem wykorzystania ich do zajęć biblioterapeutycznych.
Potrafi prawidłowo dobrać materiał czytelniczy zgodnie z potrzebami odbiorcy. Doskonale orientuje się w nowościach wydawniczych, kierowanych do małych czytelników.
Potrafi zaplanować i przeprowadzić zajęcia biblioterapeutyczne.
Kompetencje społeczne
Student dostrzega „leczniczą” wartość literatury. Świadomość ta wyraża się w potrzebie poszukiwania i zagłębiania się w świat literatury dziecięcej. Wykorzystuje psychoterapeutyczną moc baśni w pracy z dziećmi.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: