Balbutologopedia SP-BAL
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Zn:
ZDALNA REALIZACJA WYKŁADÓW I ĆWICZEŃ WYKŁAD: ĆWICZENIA: |
W cyklu 2021Zn:
ZDALNA REALIZACJA WYKŁADÓW I ĆWICZEŃ WYKŁAD: ĆWICZENIA: |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2022Zn: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2019Z: | W cyklu 2021Zn: | W cyklu 2020Zn: |
Efekty kształcenia
W zakresie wiedzy student:
- zna typy niepłynności mówienia
- różnicuje rodzaje jąkania
- odróżnia jąkanie od giełkotu
- zna wieloczynnikową koncepcję jąkania
- zna podstawowe metody terapii jąkania
W zakresie umiejętności student:
- potrafi stosować metody upłynniania mowy
- potrafi zastosować ćwiczenia relaksacyjne
- potrafi poprowadzić zajęcia indywidualne i grupowe w zakresie terapii jąkania
W zakresie kompetencji społecznych student:
- ma świadomość konieczności współpracy logopedy z psychologiem oraz rodzicami dziecka z niepłynnością w mówieniu
METODY KSZTAŁCENIA
1. Wykład
2. Ćwiczenia
3. Dyskusje
4. Prezentacje multimedialne
5. Zajęcia praktyczne z dziećmi – hospitacje zajęć
Literatura
W cyklu 2020Zn:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: STRONY INTERNETOWE: |
W cyklu 2021Zn:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: STRONY INTERNETOWE: |
Uwagi
W cyklu 2020Zn:
METODY KSZTAŁCENIA: Kontakt z koordynatorem przedmiotu drogą mailową za pośrednictwem poczty w domenie aps.edu.pl. (lkowalczyk@aps.edu.pl). Dodatkowo w wyznaczonych terminach dyżurów kontakt z prowadzącym z wykorzystaniem aplikacji MS Teams. |
W cyklu 2021Zn:
METODY KSZTAŁCENIA: Kontakt z koordynatorem przedmiotu drogą mailową za pośrednictwem poczty w domenie aps.edu.pl (ajarzynska@aps.edu.pl). Dodatkowo w wyznaczonych terminach dyżurów kontakt z prowadzącym z wykorzystaniem aplikacji MS Teams. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: