Aranżacja przestrzeni terapeutycznej SP-ARP4
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA:
- Zna cele i zasady aranżowanej przestrzeni terapeutycznej dla osób z zaburzeniami SI
- Zna uwarunkowania środowiskowe wpływające na funkcjonowanie osób z zaburzeniami SI.
UMIEJĘTNOŚCI:
- Potrafi skonstruować arkusz oceny przestrzeni terapeutycznej
- Umie zaprojektować modyfikacje przestrzeni z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka
Umie ocenić środowisko, przestrzeń, w której funkcjonuje osoba z zaburzeniami integracji sensorycznej; potrafi współpracować w grupie.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
- Jest empatyczny w kontaktach diagnostyczno-terapeutycznych i potrafi być otwarty i wrażliwy na potrzeby osób z zaburzeniami regulacji.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: