Dydaktyka szkoły wyższej - 1 SD-1D-DYS1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
1. „Uczenie się” jako zjawisko psychospołeczne i umiejętność (style uczenia się, czynniki efektywnego uczenie się). Identyfikacja własnego stylu uczenia się |
W cyklu 2021Z:
„Uczenie się” jako zjawisko psychospołeczne i umiejętność (style uczenia się, czynniki efektywnego uczenie się). Identyfikacja własnego stylu uczenia się |
W cyklu 2022Z:
Uczenie się - eksploracja doświadczeń |
W cyklu 2023Z:
Uczenie się - eksploracja doświadczeń |
W cyklu 2024Z:
Uczenie się - eksploracja doświadczeń |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024Z: | W cyklu 2023Z: | W cyklu 2022Z: | W cyklu 2021Z: | W cyklu 2019Z: | W cyklu 2020Z: |
Literatura
W cyklu 2022Z:
1. Biesta, G. (2013). Uczący się, Student, Mówiący – o znaczeniu nazywania tych, których nauczamy. Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja, 63(3), 7–22. |
W cyklu 2023Z:
1. Biesta, G. (2013). Uczący się, Student, Mówiący – o znaczeniu nazywania tych, których nauczamy. Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja, 63(3), 7–22. |
W cyklu 2024Z:
1. Biesta, G. (2013). Uczący się, Student, Mówiący – o znaczeniu nazywania tych, których nauczamy. Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja, 63(3), 7–22. |
Uwagi
W cyklu 2020Z:
METODY KSZTAŁCENIA: konwersatorium z elementami wykładu, rozmowy w parach, praca zespołowa. |
W cyklu 2021Z:
METODY KSZTAŁCENIA: konwersatorium z elementami wykładu, rozmowy w parach, praca zespołowa. |
W cyklu 2022Z:
METODY KSZTAŁCENIA: konwersatorium z elementami wykładu. |
W cyklu 2023Z:
METODY KSZTAŁCENIA: konwersatorium z elementami wykładu. |
W cyklu 2024Z:
METODY KSZTAŁCENIA: konwersatorium z elementami wykładu. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: