Dydaktyka szkoły wyższej - 4 SD-1D-DSW4
1. Uczenie się i nauczanie – ujęcia teoretyczne i praktyka edukacyjna.
2. Edukacja dorosłych i specyfika kształcenia w szkole wyższej.
3. Cele kształcenia a dobór treści i formy zajęć dydaktycznych.
4. Metody kształcenia w szkole wyższej – wykład, zajęcia warsztatowe z małą grupą,
e-learning, metoda tutoringu, konwersatorium.
5. Udzielanie informacji zwrotnej i ocenianie.
6. Refleksja nad własną pracą nauczycielską i jej ewaluacja.
W cyklu 2020L:
Udzielanie informacji zwrotnej i ocenianie. |
W cyklu 2021L:
Udzielanie informacji zwrotnej i ocenianie. |
W cyklu 2022L:
1. Procesualność kształcenia: od celów, efektów uczenia się i treści kształcenia przez metody i formy kształcenia akademickiego do sposobów weryfikacji efektów uczenia się. |
W cyklu 2023L:
1. Procesualność kształcenia: od celów, efektów uczenia się i treści kształcenia przez metody i formy kształcenia akademickiego do sposobów weryfikacji efektów uczenia się. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023L: | W cyklu 2020L: | W cyklu 2021L: | W cyklu 2024L: | W cyklu 2022L: |
Literatura
W cyklu 2022L:
Dernowska U., Rusztowanie w procesie dydaktycznym.Studium nauczycielskiego scaffoldingu, Wydawnictwo APS, Warszawa 2022 |
W cyklu 2023L:
Dernowska U., Rusztowanie w procesie dydaktycznym.Studium nauczycielskiego scaffoldingu, Wydawnictwo APS, Warszawa 2022 |
Uwagi
W cyklu 2020L:
METODY KSZTAŁCENIA: konwersatorium z elementami wykładu, rozmowy w parach, praca zespołowa. |
W cyklu 2021L:
METODY KSZTAŁCENIA: konwersatorium z elementami wykładu, rozmowy w parach, praca zespołowa. |
W cyklu 2022L:
Metody pracy: symulacje, dialog, instruktarz, praca na dokumentach. Nakład pracy doktoranta: |
W cyklu 2023L:
Nakład pracy doktoranta: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: