Psychologia zachowań konsumpcyjnych SC-3S-PZK1
TREŚCI PROGRAMOWE
1. Psychologia spostrzegania a zasady tworzenia reklam.
2. Strategie marketingowe a pamięć i uczenie się.
3. Motywacje i emocje w marketingu.
4. Postawy konsumenckie, reakcja na cenę.
5. Decyzje konsumenckie, poszukiwanie informacji.
6. Rodzaje zachowań konsumenckich: kupowanie refleksyjne, powtarzane, nieplanowane.
7. Dysonans i satysfakcja po zakupach.
W cyklu 2024L:
TREŚCI PROGRAMOWE |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Student/-ka zna elementarną terminologię z zakresu socjologii i nauk pokrewnych, w tym podstawy psychologii społecznej.
Ma świadomość kompleksowej natury struktur i instytucji społecznych i ich relacji z zachowaniami konsumenckimi.
Umiejętności
Student/-ka posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych w zakresie konsumpcji i psychologii zachowań konsumenckich.
Posiada umiejętność przygotowania spełniających uznane standardy wystąpień ustnych w języku polskim, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych psychologii zachowań konsumenckich, a także różnych źródeł.
Kompetencje społeczne
Student/-ka rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie.
Literatura
LITERATURA OBOWIĄZKOWA:
Falkowski, A., Tyszka, T. (2009). Psychologia zachowań konsumenckich. Gdańsk: GWP.
Stasiuk, K., Maison, D. (2014). Psychologia konsumenta. Warszawa: PWN.
W cyklu 2024L:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: |
Uwagi
W cyklu 2024L:
NAKŁAD PRACY STUDENTA: metody pracy: ćwiczenia, warsztaty, dyskusja, praca w grupach, lektury |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: