Psychologia zachowań konsumpcyjnych SC-3S-PZK
TREŚCI PROGRAMOWE
1. Psychologia spostrzegania a zasady tworzenia reklam.
2. Strategie marketingowe a pamięć i uczenie się.
3. Motywacje i emocje w marketingu.
4. Postawy konsumenckie, reakcja na cenę.
5. Decyzje konsumenckie, poszukiwanie informacji.
6. Rodzaje zachowań konsumenckich: kupowanie refleksyjne, powtarzane, nieplanowane.
7. Dysonans i satysfakcja po zakupach.
W cyklu 2021L:
TREŚCI PROGRAMOWE: 1/ Zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów; Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów; Emocje, nieracjonalność, nieświadomość; Współczesny konsument w pułapce wyboru; |
W cyklu 2022L:
TREŚCI PROGRAMOWE: Zajęcia mają na celu zapoznanie studentów z podstawowymi pojęciami i teoriami z zakresu psychologii zachowań konsumenckich: |
W cyklu 2023L:
TREŚCI PROGRAMOWE: Zajęcia mają na celu zapoznanie studentów z podstawowymi pojęciami i teoriami z zakresu psychologii zachowań konsumenckich: |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023L: | W cyklu 2021L: | W cyklu 2022L: |
Efekty kształcenia
Wiedza
Student/-ka zna elementarną terminologię z zakresu socjologii i nauk pokrewnych, w tym podstawy psychologii społecznej.
Ma świadomość kompleksowej natury struktur i instytucji społecznych i ich relacji z zachowaniami konsumenckimi.
Umiejętności
Student/-ka posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społecznych w zakresie konsumpcji i psychologii zachowań konsumenckich.
Posiada umiejętność przygotowania spełniających uznane standardy wystąpień ustnych w języku polskim, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych psychologii zachowań konsumenckich, a także różnych źródeł.
Kompetencje społeczne
Student/-ka rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie.
Literatura
W cyklu 2021L:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: Doliński, D. (2003). Psychologiczne mechanizmy reklamy. Gdańsk: GWP. LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: |
W cyklu 2022L:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: |
W cyklu 2023L:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: |
Uwagi
W cyklu 2021L:
LINK DO APLIKACJI MS TEAMS: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aqVyuiy7YPrCjD5l-OA9hPsPFJcQgADufFOY1N2h1_s01%40thread.tacv2/conversations?groupId=be3740b7-d79c-4b0d-ad33-1a0b2ae81118&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 NAKŁAD PRACY STUDENTA: Godziny kontaktowe: 15 godzin Ogółem: 45 godzin |
W cyklu 2022L:
NAKŁAD PRACY STUDENTA: |
W cyklu 2023L:
NAKŁAD PRACY STUDENTA: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: