Marketing w kulturze SC-3S-MWK
TREŚCI PROGRAMOWE
1. Spotkania eksperckie z praktykami na co dzień pracującymi w działach marketingu różnych instytucji kultury:
- specyfika pracy osób promujących kulturę;
- narzędzia promocji i komunikacji w instytucjach kultury;
- sposoby zarządzania instytucją kultury;
- strategie (offline i online) marketingu w kulturze;
- specyfika promocji w tradycyjnych i nowych instytucjach kultury.
2. Praca w grupach nad opracowaniem przykładowych strategii marketingowych.
W cyklu 2021L:
TREŚCI PROGRAMOWE |
W cyklu 2022L:
TREŚCI PROGRAMOWE |
W cyklu 2023L:
TREŚCI PROGRAMOWE |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Student/-ka zna podstawową terminologię z zakresu marketingu w kulturze.
Posiada szczegółową wiedzę o instytucjach kultury i orientację we współczesnym życiu kulturalnym.
Umiejętności
Student/-ka potrafi komunikować się z różnymi odbiorcami z użyciem specjalistycznej terminologii z zakresu marketingu w kulturze i umie merytorycznie argumentować i formułować wnioski na forum.
Potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role.
Kompetencje społeczne
Student/-ka jest gotowy/-a do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych, wykazuje aktywność i przedsiębiorczość.
Prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu socjologa.
Literatura
W cyklu 2021L:
1. Bieżące artykuły prasowe dotyczące nowych trendów w marketingu |
W cyklu 2022L:
1. Bieżące artykuły prasowe dotyczące nowych trendów w marketingu |
W cyklu 2023L:
1. Bieżące artykuły prasowe dotyczące nowych trendów w marketingu |
Uwagi
W cyklu 2021L:
Metody dydaktyczne: mini-wykład, prezentacje, dyskusje, multimedia, warsztaty. |
W cyklu 2022L:
Metody dydaktyczne: mini-wykład, prezentacje, dyskusje, multimedia, warsztaty. |
W cyklu 2023L:
Metody dydaktyczne: mini-wykład, prezentacje, dyskusje, multimedia, warsztaty. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: