Badania marketingowe SC-3S-BMA1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2024Z:
Celem kursu jest zapoznanie słuchaczy z podstawowymi zagadnieniami, metodami oraz procesami społecznymi i ekonomicznymi związanymi z szeroko pojętymi badanami marketingowymi. W ramach kursu słuchacze zdobędą podstawową wiedzę z zakresu obszarów badań marketingowych ich rodzajów oraz metodologii. Zrealizują również zespołowy projekt badania marketingowego. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Student/-ka ma zawansowaną wiedzę o różnych instytucjach i organizacjach społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, ekonomicznych i medycznych) funkcjonujących w wymiarze regionu i w skali lokalnej, a także wiedzę o rynku branżowym.
Zna metody i narzędzia stosowane w socjologii, w tym techniki pozyskiwania danych pozwalające na prowadzenie badań marketingowych.
Zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego.
Umiejętności
Student/-ka potrafi badać atrakcyjność produktów i efektywność reklam z wykorzystaniem standardowych metod i narzędzi stosowanych w socjologii oraz zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych.
Potrafi komunikować się z kierownikami ds. marketingu z użyciem specjalistycznej terminologii; umie merytorycznie argumentować i formułować wnioski w analizach marketingowych.
Kompetencje społeczne
Student/-ka uznaje znaczenie wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych; rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego oraz uczenia się przez całe życie.
Uwagi
W cyklu 2024Z:
Metody dydaktyczne: wykład, analiza case study, dyskusja na żywo, praca nad projektem badawczym, praca w grupie. Nakład pracy studenta: 60 godzin, w tym 30 godzin wykładu i 30 godzin pracy własnej nad projektem |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: