Tutoring naukowy RS-2F-TNA
TREŚCI PROGRAMOWE:
Tutoring jako metoda pogłębiania wiedzy naukowej studenta pod kierunkiem tutora. Określanie indywidualnych celów poznania naukowego, planowanie pracy nad opracowaniem naukowym wybranego zagadnienia, rola tutora naukowego w procesie naukowego poznawania rzeczywistości, esej naukowy, ocena efektów pracy naukowej z wykorzystaniem tutoringu.
Rodzaj przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Zna metodę pogłębiania wiedzy naukowej w wybranym obszarze jaką jest tutoring naukowy
Posiada wiedzę na temat czynników sprzyjających efektywnej pracy naukowej oraz na temat czynników zakłócających poznanie naukowe.
Umiejętności
Potrafi określić osobisty cel pogłębienia wiedzy naukowej.
Potrafi zaplanować proces indywidualnego pogłębiania i systematyzowania wiedzy naukowej we współpracy z tutorem.
Potrafi zidentyfikować bariery utrudniające pogłębienie wiedzy naukowej w określonym obszarze oraz czynniki sprzyjające efektywnej pracy naukowej.
Potrafi komunikować się z tutorem i innymi uczestnikami zajęć warsztatowych, precyzyjnie prezentować własne opinie i stanowiska, wątpliwości i sugestie.
Potrafi napisać i zaprezentować esej naukowy jako efekt pracy naukowej pod opieką tutora.
Kompetencje społeczne
Jest gotów do autorefleksji nad rozwojem naukowym, określenia znaczenia wiedzy naukowej dla rozwoju zawodowego oraz do podejmowania aktywności nakierowanej na nieustanny rozwój i uczenie się przez całe życie.
Zasięga opinii eksperta (tutora) w przypadku trudności na poszczególnych etapach naukowego poznawania rzeczywistości.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: