Seminarium dyplomowe licencjackie - 2 RE-3F-LI2
TREŚCI PROGRAMOWE:
Zasady konstrukcji autorskiego narzędzia badawczego. Realizacja projektu badawczego zgodnie z przyjętymi założeniami metodologicznymi oraz zasadami etyki badań naukowych. Analiza i interpretacja wyników badań, sposoby dokonywania analizy ilościowej i jakościowej danych empirycznych.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Zna zasady konstruowania własnego narzędzia badawczego.
Zna procedurę prowadzenia badań pedagogicznych.
Zna zasady dokonywania analizy wyników badań.
Umiejętności
Konstruuje własne narzędzia badawcze.
Realizuje projekt badawczy w oparciu o przyjęte założenia metodologiczne.
Analizuje i interpretuje wyniki badań zgodnie z przyjętym schematem i w świetle literatury przedmiotu.
Kompetencje społeczne
Jest gotów do współpracy z promotorem w celu przeprowadzania rzetelnych badań pedagogicznych.
Kieruje się zasadami etyki badań naukowych, w tym dobrem badanych, w trakcie realizacji projektu badawczego.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: