Oprogramowanie dydaktyczne PZ-3F-OPD
TREŚCI PROGRAMOWE
Podstawowe zagadnienia edukacji i reedukacji wspomaganej komputerowo. Typy licencji oprogramowania. Klasyfikacja programów wspomagających dydaktykę szkolną. Kryteria doboru i oceny programów komputerowych (aspekty dydaktyczne i funkcjonalne). Multimedialne programy dydaktyczne (on-line i off-line) wspierające nauczanie na poziomie szkoły podstawowej.
W cyklu 2022L:
Opis treści programowych: |
W cyklu 2023L:
Opis treści programowych: |
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
W zakresie WIEDZY absolwent zna i rozumie:
możliwości zastosowania oprogramowania komputerowego: edukacyjnych, aplikacji internetowych;
możliwości i ograniczenia korzystania z Internetu: zasady bezpieczeństwa korzystania z sieci komputerowej, w tym bezpieczeństwa danych i urządzeń technicznych; sposoby wyszukiwania, weryfikacji wiarygodności i oceny jakości uzyskiwanych danych oraz prezentowania opracowań z poszanowaniem praw autorskich.
W zakresie UMIEJĘTNOŚCI absolwent potrafi:
- korzystać z nowoczesnych technologii podczas opracowania koncepcji i materiałów dydaktycznych do edukacji, w tym edukacji zdalnej, komplementarnej i tradycyjnej;
- stosować oprogramowanie komputerowe: korzystać z programów edukacyjnych, aplikacji internetowych.
W zakresie KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH absolwent jest gotów do:
krytycznej oceny posiadanej wiedzy, ciągłego doskonalenia swojej wiedzy i umiejętności z zakresu informatyki, dydaktyki informatyki i pedagogiki.
Literatura
W cyklu 2022L:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA |
W cyklu 2023L:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA |
Uwagi
W cyklu 2022L:
Metody kształcenia: Nakład pracy studenta: |
W cyklu 2023L:
Metody kształcenia: Nakład pracy studenta: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: