Zajęcia warsztatowo-tutorskie – samorozwój studenta PS-3F-ZWT
TREŚCI PROGRAMOWE
Miejsce tutoringu w edukacji szkoły wyższej. Sztuka zadawania pytań. Narzędzia pracy z mocnymi stronami. Tutoring rozwojowy - istota. Tutoring naukowy. Planowanie procesu tutorskiego. Organizacja tutoringu.
Rodzaj przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
zna kontekst społeczny zagadnień, teorii; ma wiedzę o tutoringu oraz o narzędziach, metodach i możliwościach ich praktycznego wykorzystania w działalności zawodowej;
Umiejętności
potrafi skuteczne rozpoznawać swój potencjał, odkrywać i wzmacniać swoje mocne strony i talenty;
umie samodzielnie planować i realizować własne uczenie się na wszystkich etapach swojego życia;
Kompetencje społeczne
dokonuje krytycznej oceny posiadanej wiedzy, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego;
dokonuje krytycznej oceny własnych kompetencji i efektów pracy;
potrafi twórczo odnajdywać się na zmiennym rynku pracy;
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: