Wprowadzenie do grafiki 3D PE-3S-WG3
TREŚCI PROGRAMOWE:
Zapoznanie z charakterystyką i podstawowymi pojęciami grafiki 3D. Omówienie różnic między grafiką 2D a grafiką 3D. Zaprezentowanie i omówienie programu Blender 3D wykorzystywanego dotworzenia grafiki przestrzennej. Zapoznanie z podstawowymi funkcjami i interfejsem programu Blender 3D. Zapoznanie z procesem tworzenia prostych modeli 3D.
W cyklu 2024L:
TEMATYKA ZAJĘĆ Przestrzeń 3D. Bryła. Modelowanie. Przygotowanie do druku. Ćwiczenia mające na celu naukę oprogramowania. Zadanie: Projekt breloka i przygotowanie do druku 3D. Praca własna, korekta, dyskusja, przegląd. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma podstawową wiedzę w zakresie grafiki przestrzennej i sposobów wykorzystania w procesie edukacji.
Ma poszerzoną wiedzę o rodzajach grafiki cyfrowej i jej zastosowaniu w dydaktyce.
Umiejętności
Potrafi wykorzystywać podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz komputerowej grafiki przestrzennej w celu wykorzystania ich w procesie edukacyjnym.
Prawidłowo wykorzystuje wiedzę z zakresu tworzenia grafiki przestrzennej.
Kompetencje społeczne
Wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością i przedsiębiorczością w tworzeniu grafiki przestrzennej.
Uwagi
W cyklu 2024L:
METODY KSZTAŁCENIA prezentacja multimedialna powiązana z tematyką zadania, NAKŁAD PRACY STUDENTA Godziny kontaktowe, ćwiczenia 30 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: