Trening relacji z mediami PE-3S-TRM2
TREŚCI PROGRAMOWE:
Sposoby dotarcia do mediów, budowania i utrzymywania relacji z mediami. Znaczenie zawodowych i prywatnych kontaktów z ludźmi mediów. Korzyści współpracy i nstytucji z rzecznikiem prasowym.
Techniki zainteresowania mediów tematem. Tworzenie skutecznych komunikatów przeznaczonych dla mediów.
W cyklu 2024L:
TEMATYKA ZAJĘĆ |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024L: | W cyklu 2025L: |
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma uszczegółowioną wiedzę dotyczącą tworzenia i utrzymywania relacji użytkowników z mediami.
Umiejętności
Potrafi przedstawiać i oceniać różne opinie i stanowiska oraz dyskutować o nich, czynnie uczestniczyć w debacie medialnej.
Kompetencje społeczne
Ma przekonanie o wadze zachowania się w sposób profesjonalny w relacjach z mediami.
Literatura
LITERATURA OBOWIĄZKOWA
Adams S., (2007). Wywiad dziennikarski, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Chyliński M., Russ-Mohl S., (2008). Dziennikarstwo, Warszawa: PolskaPresse.
Niczyperowicz A., (2001). Dziennikarstwo od kuchni, Poznań: Wydawnictwo TS.
enkins, H., Ford, S., Green J. (2017). Rozprzestrzenialne media. Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze. Tłum. M. Wróblewski. Łódź: Wydawnictwo UŁ.
Mrozowski, M. (2020). Przenikanie mediów. Ewolucja mediów a przemiany ładu społecznego. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Szpunar, M. ( 2019). Kultura algorytmów, Kraków: IDMIKS UJ.
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA
Bougsiaa, H., Cackowska, M., Kopciewicz, L., Nowicki, T. (2016). Smartfon i tablet w dziecięcych rękach. Być dzieckiem, nastolatkiem i rodzicem w kulturze mobilnej. Gdańsk: Wydawnictwo Naukowe Katedra.
Spitzer, M. (2021). Epidemia smartfonów. Czy jest zagrożeniem dla zdrowia, edukacji i społeczeństwa?. Tłum. M. Guzowska. Słupsk: Wydawnictwo Dobra Literatura.
Uwagi
W cyklu 2024L:
METODY KSZTAŁCENIA Godziny kontaktowe ( ćwiczenia): 15 godz. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: