W cyklu 2020L:
OBOWIĄZKOWA Anderson J. R. (1998) Uczenie się i pamięć Integracja zagadnień. WSiP. Buzan T. (2014). Pamięć na zawołanie. Metody i techniki pamięciowe. Wydawnictwo Aha! J.Detz. (2007). Sztuka przemawiania; przekł.: J. Bartosik. Gdańsk. Dudley G.A. (1994). Jak podwoić skuteczność uczenia się. Warszawa: Medium. Fisher R. (1999). Uczymy jak się uczyć. Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Howard G. (2002). Inteligencje wielorakie : teoria w praktyce. Przeł. Andrzej Jankowski. Poznań : "Media Rodzina". Karaś S. (1994). Sztuka samokształcenia. Warszawa: Wyższa Szkoła Locke E.A. (2004). Jak uczyć się efektywnie. Metody i motywacja. Wydawca "RK" Taraszkiewicz-Kotońska M.(2003), Jak uczyć lepiej? czyli Refleksyjny praktyk w działaniu, Wydawnictwa CODN. UZUPEŁNIAJĄCA Dryden G., Vos J. (2000). Rewolucja w uczeniu, tłum. B. Jóźwiak, Wydawnictwo „Moderski i S-ka”, Poznań. Esposito J.E. ( 2010). Jak przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi, Gliwice. Jagodzińska M. (2008), Systemy nabywania pamięci długotrwałej. Psychologia pamięci. Sensus
Lewandowska-Tarasiuk E. (2006). Sztuka wystąpień publicznych, czyli jak zostać dobrym mówcą. Warszawa. Maruszewski T. (2014), Pamięć. Psychologia poznania. GWP Vester F. (2006), Myślenie, uczenie się, zapominanie: co dzieje się w naszej głowie Jak uczy się mózg? Dlaczego niekiedy zawodzi?, Bydgoszcz .
|
W cyklu 2021L:
OBOWIĄZKOWA Anderson J. R., Uczenie się i pamięć Integracja zagadnień, WSiP, Warszawa 1998. Brześkiwicz Z., Superpamięć: jak uczyć się trzy razy szybciej, „ Comes", Warszawa 1996. Buzan Tony, Pamięć na zawołanie metody i techniki pamięciowe, „ Ravi", Łódź 2005. Czerniawska E., Ledzińska M., Jak się uczyć?, Wydawnictwo Park, Bielsko-Biała 2007 Detz J., Sztuka przemawiania, przekł.: J. Bartosik, Gdańsk 2007. Fisher R., Uczymy jak się uczyć, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1999. Gardner H., Inteligencje wielorakie: teoria w praktyce. Przeł. A. Jankowski. „Media Rodzina”, Poznań 2002. Karaś S., Sztuka samokształcenia, Wyższa Szkoła, Warszawa 1994. Locke E.A., Jak uczyć się efektywnie. Metody i motywacja, Wydawca "RK", Poznań 2004. Plewka Cz., Taraszkiewicz M., Uczymy się uczyć, OR TWP, Szczecin 2010. Rudniański J., Jak się uczyć ?, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1987. J. Reykowski, Z zagadnień psychologii motywacji, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1992. Taraszkiewicz-Kotońska M.(2003), Jak uczyć lepiej? czyli Refleksyjny praktyk w działaniu, Wydawnictwa CODN. UZUPEŁNIAJĄCA Chodkowski Z., Motywacja a proces uczenia się, Kultura – Przemiany – Edukacja, t. VII (2019). (Internet) Dryden G., Vos J., Rewolucja w uczeniu, tłum. B. Jóźwiak, Wydawnictwo „Moderski i S-ka”, Poznań 2000. Dudley G.A., Jak podwoić skuteczność uczenia się, Medium, Warszawa 1994. Esposito J.E., Jak przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi, Gliwice 2010. Jagodzińska M., Systemy nabywania pamięci długotrwałej. Psychologia pamięci. Sensus
, 2008. Knowles M., Holton III E.F., Swanson R. A., Edukacja dorosłych, PWN, Warszawa 2009. Lewandowska-Tarasiuk E., Sztuka wystąpień publicznych, czyli jak zostać dobrym mówcą. Warszawa 2006. Maruszewski T., Pamięć. Psychologia poznania. GWP, Gdańsk 2014. Porzucek-Miśkiewicz M., Wawrzyniak S., O funkcjach motywacji w dydaktyce akademickiej, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2/2018 (24). Vester F., Myślenie, uczenie się, zapominanie: co dzieje się w naszej głowie Jak uczy się mózg? Dlaczego niekiedy zawodzi?, Bydgoszcz 2006.
|
W cyklu 2022L:
OBOWIĄZKOWA
Anderson J. R., Uczenie się i pamięć Integracja zagadnień, WSiP, Warszawa 1998. Brześkiwicz Z., Superpamięć: jak uczyć się trzy razy szybciej, „ Comes", Warszawa 1996. Buzan Tony, Pamięć na zawołanie metody i techniki pamięciowe, „ Ravi", Łódź 2005. Czerniawska E., Ledzińska M., Jak się uczyć?, Wydawnictwo Park, Bielsko-Biała 2007 Detz J., Sztuka przemawiania, przekł.: J. Bartosik, Gdańsk 2007. Fisher R., Uczymy jak się uczyć, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1999. Gardner H., Inteligencje wielorakie: teoria w praktyce. Przeł. A. Jankowski. „Media Rodzina”, Poznań 2002. Karaś S., Sztuka samokształcenia, Wyższa Szkoła, Warszawa 1994. Locke E.A., Jak uczyć się efektywnie. Metody i motywacja, Wydawca "RK", Poznań 2004. Plewka Cz., Taraszkiewicz M., Uczymy się uczyć, OR TWP, Szczecin 2010. Rudniański J., Jak się uczyć ?, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1987. Reykowski J., Z zagadnień psychologii motywacji, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1992. Taraszkiewicz-Kotońska M., Jak uczyć lepiej? czyli Refleksyjny praktyk w działaniu, Wydawnictwa CODN, 2003. Szmidt K.J.,Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych, Wydawnictwo Sensus, Gliwice 2013.
UZUPEŁNIAJĄCA
Chodkowski Z., Motywacja a proces uczenia się, Kultura – Przemiany – Edukacja, t. VII (2019). (Internet) Chruszczewski M.H , Zdolności w akcji. Pozaintelektualne uwarunkowania efektywności operacji wytwarzania dywergencyjnego i konwergencyjnego, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2013. Dryden G., Vos J., Rewolucja w uczeniu, tłum. B. Jóźwiak, Wydawnictwo „Moderski i S-ka”, Poznań 2000. Dudley G.A., Jak podwoić skuteczność uczenia się, Medium, Warszawa 1994. Esposito J.E., Jak przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi, Gliwice 2010. Jagodzińska M., Systemy nabywania pamięci długotrwałej. Psychologia pamięci. Sensus
, 2008. Frąckowiak A., Gromadzka M., Półturzycki J., Samokształcenie w edukacji całożyciowej, Uniwersytet Warszawski, Warszawa 2019. Knowles M., Holton III E.F., Swanson R. A., Edukacja dorosłych, PWN, Warszawa 2009. Lewandowska-Tarasiuk E., Sztuka wystąpień publicznych, czyli jak zostać dobrym mówcą. Warszawa 2006. Maruszewski T., Pamięć. Psychologia poznania. GWP, Gdańsk 2014. Porzucek-Miśkiewicz M., Wawrzyniak S., O funkcjach motywacji w dydaktyce akademickiej, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2/2018 (24). Włodarski Z., Hankała A., Nauczanie i wychowanie jako stymulacja rozwoju człowieka, Impuls, Warszawa-Kraków 2004. Vester F., Myślenie, uczenie się, zapominanie: co dzieje się w naszej głowie Jak uczy się mózg? Dlaczego niekiedy zawodzi?, Bydgoszcz 2006.
|
W cyklu 2023L:
OBOWIĄZKOWA
Anderson J. R., Uczenie się i pamięć Integracja zagadnień, WSiP, Warszawa 1998. Brześkiwicz Z., Superpamięć: jak uczyć się trzy razy szybciej, „ Comes", Warszawa 1996. Buzan Tony, Pamięć na zawołanie metody i techniki pamięciowe, „ Ravi", Łódź 2005. Czerniawska E., Ledzińska M., Jak się uczyć?, Wydawnictwo Park, Bielsko-Biała 2007 Detz J., Sztuka przemawiania, przekł.: J. Bartosik, Gdańsk 2007. Fisher R., Uczymy jak się uczyć, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1999. Gardner H., Inteligencje wielorakie: teoria w praktyce. Przeł. A. Jankowski. „Media Rodzina”, Poznań 2002. Karaś S., Sztuka samokształcenia, Wyższa Szkoła, Warszawa 1994. Locke E.A., Jak uczyć się efektywnie. Metody i motywacja, Wydawca "RK", Poznań 2004. Plewka Cz., Taraszkiewicz M., Uczymy się uczyć, OR TWP, Szczecin 2010. Rudniański J., Jak się uczyć ?, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1987. Reykowski J., Z zagadnień psychologii motywacji, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1992. Taraszkiewicz-Kotońska M., Jak uczyć lepiej? czyli Refleksyjny praktyk w działaniu, Wydawnictwa CODN, 2003. Spitzer, M., Jak uczy się mózg, PWN, Warszawa, 2007. Szmidt K.J.,Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych, Wydawnictwo Sensus, Gliwice 2013.
UZUPEŁNIAJĄCA Andrzejczak, A. (red.) , Metodyka studiowania. Wydawnictwo UEP, Poznań 2011. Chodkowski Z., Motywacja a proces uczenia się, Kultura – Przemiany – Edukacja, t. VII (2019). (Internet) Chruszczewski M.H , Zdolności w akcji. Pozaintelektualne uwarunkowania efektywności operacji wytwarzania dywergencyjnego i konwergencyjnego, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2013. Dryden G., Vos J., Rewolucja w uczeniu, tłum. B. Jóźwiak, Wydawnictwo „Moderski i S-ka”, Poznań 2000. Dudley G.A., Jak podwoić skuteczność uczenia się, Medium, Warszawa 1994. Esposito J.E., Jak przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi, Gliwice 2010. Jagodzińska M., Systemy nabywania pamięci długotrwałej. Psychologia pamięci. Sensus
, 2008. Frąckowiak A., Gromadzka M., Półturzycki J., Samokształcenie w edukacji całożyciowej, Uniwersytet Warszawski, Warszawa 2019. Knowles M., Holton III E.F., Swanson R. A., Edukacja dorosłych, PWN, Warszawa 2009. Lewandowska-Tarasiuk E., Sztuka wystąpień publicznych, czyli jak zostać dobrym mówcą. Warszawa 2006. Maruszewski T., Pamięć. Psychologia poznania. GWP, Gdańsk 2014. Porzucek-Miśkiewicz M., Wawrzyniak S., O funkcjach motywacji w dydaktyce akademickiej, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2/2018 (24). Włodarski Z., Hankała A., Nauczanie i wychowanie jako stymulacja rozwoju człowieka, Impuls, Warszawa-Kraków 2004. Vester F., Myślenie, uczenie się, zapominanie: co dzieje się w naszej głowie Jak uczy się mózg? Dlaczego niekiedy zawodzi?, Bydgoszcz 2006.
|
W cyklu 2024L:
OBOWIĄZKOWA Anderson J. R., Uczenie się i pamięć Integracja zagadnień, WSiP, Warszawa 1998. Brześkiwicz Z., Superpamięć: jak uczyć się trzy razy szybciej, „ Comes", Warszawa 1996. Buzan Tony, Pamięć na zawołanie metody i techniki pamięciowe, „ Ravi", Łódź 2005. Czerniawska E., Ledzińska M., Jak się uczyć?, Wydawnictwo Park, Bielsko-Biała 2007 Detz J., Sztuka przemawiania, przekł.: J. Bartosik, Gdańsk 2007. Fisher R., Uczymy jak się uczyć, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1999. Gardner H., Inteligencje wielorakie: teoria w praktyce. Przeł. A. Jankowski. „Media Rodzina”, Poznań 2002. Karaś S., Sztuka samokształcenia, Wyższa Szkoła, Warszawa 1994. Locke E.A., Jak uczyć się efektywnie. Metody i motywacja, Wydawca "RK", Poznań 2004. Plewka Cz., Taraszkiewicz M., Uczymy się uczyć, OR TWP, Szczecin 2010. Rudniański J., Jak się uczyć ?, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1987. Reykowski J., Z zagadnień psychologii motywacji, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1992. Taraszkiewicz-Kotońska M., Jak uczyć lepiej? czyli Refleksyjny praktyk w działaniu, Wydawnictwa CODN, 2003. Spitzer, M., Jak uczy się mózg, PWN, Warszawa, 2007. Szmidt K.J.,Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych, Wydawnictwo Sensus, Gliwice 2013. UZUPEŁNIAJĄCA Andrzejczak, A. (red.) , Metodyka studiowania. Wydawnictwo UEP, Poznań 2011. Chodkowski Z., Motywacja a proces uczenia się, Kultura – Przemiany – Edukacja, t. VII (2019). (Internet) Chruszczewski M.H , Zdolności w akcji. Pozaintelektualne uwarunkowania efektywności operacji wytwarzania dywergencyjnego i konwergencyjnego, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2013. Dryden G., Vos J., Rewolucja w uczeniu, tłum. B. Jóźwiak, Wydawnictwo „Moderski i S-ka”, Poznań 2000. Dudley G.A., Jak podwoić skuteczność uczenia się, Medium, Warszawa 1994. Esposito J.E., Jak przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi, Gliwice 2010. Jagodzińska M., Systemy nabywania pamięci długotrwałej. Psychologia pamięci. Sensus
, 2008. Frąckowiak A., Gromadzka M., Półturzycki J., Samokształcenie w edukacji całożyciowej, Uniwersytet Warszawski, Warszawa 2019. Knowles M., Holton III E.F., Swanson R. A., Edukacja dorosłych, PWN, Warszawa 2009.
|