W cyklu 2021Z:
LITERATURA PODSTAWOWA Borzym, I. (1979). Uczniowie zdolni. Psychologiczne i społeczne determinanty osiągnięć szkolnych. Warszawa: PWN. Braun, M., Mach, M. (2012). Jak pracować ze zdolnymi? Poradnik dla nauczycieli i rodziców. Warszawa: Wyd. Ośrodek Rozwoju Edukacji. Dyrda, B. (2012). Edukacyjne wspieranie rozwoju uczniów zdolnych. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak. Eby, J. W., & Smutny, J. F. (1998). Jak kształcić uzdolnienia dzieci i młodzieży. Warszawa: WSiP. Gardner, H. (2002). Inteligencje wielorakie. Teoria w praktyce. Poznań: Media Rodzina. Giza, T. (2011). Podstawy pracy z uczniem zdolnym. Kielce: wyd. Wszechnica Świętokrzyska. Góralski, A. (Red.). (1996). Szkice do pedagogiki zdolności. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar. Jabłonowska, M., Łukasiewicz-Wieleba, J. (2010). Model pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym. W Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Materiały szkoleniowe cz II. Warszawa: MEN. Lewowicki, T. (1980). Kształcenie uczniów zdolnych. Warszawa: WSiP. Limont, W. (2010). Uczeń zdolny. Jak go rozpoznać i jak z nim pracować. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Łukasiewicz-Wieleba, J., Jabłonowska, M. (2010). Zdolności i twórczość: skrypt. Warszawa: Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej. Sękowski, A. E. (2000). Osiągnięcia uczniów zdolnych. Lublin: wyd. TN KUL. Szumski, G. (1995). Dobór i kształcenie uczniów zdolnych. Warszawa: APS. Zespół GfK Polonia, (2011). Badanie elementów systemu pracy z uczniem zdolnym. Raport z badania IDI. Warszawa: Wyd. ORE. LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA Bernacka, E. R. (2009). Rozważania terminologiczne wokół pojęć: uczeń zdolny, uzdolniony, utalentowany, skuteczny. W J. Łaszczyk, & M. Jabłonowska (red.), Uczeń zdolny wyzwaniem dla współczesnej edukacji. Warszawa: wyd. Universitas Rediviva. Boczarowa, O. (2011). Pedagogiczne wsparcie dzieci uzdolnionych w szkołach Polski i Ukrainy. Kraków: Wyd. Krakowska Akademia. Chruszczewski, M. H. (2009). Profile uzdolnień. Intelektualne i osobowościowe składniki uzdolnień plastycznych i muzycznych. Warszawa: Wyd. UW. Duckworth, A.(2016). Upór: potęga pasji i wytrwałości. Łódź: Wyd. Galaktyka Gladwell, M. (2009). Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu. Kraków: Wyd. "Znak". Gladwell, M. (2014). Dawid i Goliat. Kraków: Wyd. "Znak" litra nova
|
W cyklu 2022Z:
LITERATURA PODSTAWOWA Borzym, I. (1979). Uczniowie zdolni. Psychologiczne i społeczne determinanty osiągnięć szkolnych. Warszawa: PWN. Braun, M., Mach, M. (2012). Jak pracować ze zdolnymi? Poradnik dla nauczycieli i rodziców. Warszawa: Wyd. Ośrodek Rozwoju Edukacji. Dyrda, B. (2012). Edukacyjne wspieranie rozwoju uczniów zdolnych. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak. Eby, J. W., & Smutny, J. F. (1998). Jak kształcić uzdolnienia dzieci i młodzieży. Warszawa: WSiP. Gardner, H. (2002). Inteligencje wielorakie. Teoria w praktyce. Poznań: Media Rodzina. Giza, T. (2011). Podstawy pracy z uczniem zdolnym. Kielce: wyd. Wszechnica Świętokrzyska. Góralski, A. (Red.). (1996). Szkice do pedagogiki zdolności. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar. Jabłonowska, M., Łukasiewicz-Wieleba, J. (2010). Model pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym. W Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Materiały szkoleniowe cz II. Warszawa: MEN. Lewowicki, T. (1980). Kształcenie uczniów zdolnych. Warszawa: WSiP. Limont, W. (2010). Uczeń zdolny. Jak go rozpoznać i jak z nim pracować. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Łukasiewicz-Wieleba, J., Jabłonowska, M. (2010). Zdolności i twórczość: skrypt. Warszawa: Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej. Sękowski, A. E. (2000). Osiągnięcia uczniów zdolnych. Lublin: wyd. TN KUL. Szumski, G. (1995). Dobór i kształcenie uczniów zdolnych. Warszawa: APS. Zespół GfK Polonia, (2011). Badanie elementów systemu pracy z uczniem zdolnym. Raport z badania IDI. Warszawa: Wyd. ORE. LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA Bernacka, E. R. (2009). Rozważania terminologiczne wokół pojęć: uczeń zdolny, uzdolniony, utalentowany, skuteczny. W J. Łaszczyk, & M. Jabłonowska (red.), Uczeń zdolny wyzwaniem dla współczesnej edukacji. Warszawa: wyd. Universitas Rediviva. Boczarowa, O. (2011). Pedagogiczne wsparcie dzieci uzdolnionych w szkołach Polski i Ukrainy. Kraków: Wyd. Krakowska Akademia. Chruszczewski, M. H. (2009). Profile uzdolnień. Intelektualne i osobowościowe składniki uzdolnień plastycznych i muzycznych. Warszawa: Wyd. UW. Duckworth, A.(2016). Upór: potęga pasji i wytrwałości. Łódź: Wyd. Galaktyka Gladwell, M. (2009). Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu. Kraków: Wyd. "Znak". Gladwell, M. (2014). Dawid i Goliat. Kraków: Wyd. "Znak" litra nova
|
W cyklu 2023Z:
LITERATURA PODSTAWOWA Borzym, I. (1979). Uczniowie zdolni. Psychologiczne i społeczne determinanty osiągnięć szkolnych. Warszawa: PWN. Braun, M., Mach, M. (2012). Jak pracować ze zdolnymi? Poradnik dla nauczycieli i rodziców. Warszawa: Wyd. Ośrodek Rozwoju Edukacji. Dyrda, B. (2012). Edukacyjne wspieranie rozwoju uczniów zdolnych. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak. Eby, J. W., & Smutny, J. F. (1998). Jak kształcić uzdolnienia dzieci i młodzieży. Warszawa: WSiP. Gardner, H. (2002). Inteligencje wielorakie. Teoria w praktyce. Poznań: Media Rodzina. Giza, T. (2011). Podstawy pracy z uczniem zdolnym. Kielce: wyd. Wszechnica Świętokrzyska. Góralski, A. (Red.). (1996). Szkice do pedagogiki zdolności. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar. Jabłonowska, M., Łukasiewicz-Wieleba, J. (2010). Model pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym. W Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Materiały szkoleniowe cz II. Warszawa: MEN. Lewowicki, T. (1980). Kształcenie uczniów zdolnych. Warszawa: WSiP. Limont, W. (2010). Uczeń zdolny. Jak go rozpoznać i jak z nim pracować. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Łukasiewicz-Wieleba, J., Jabłonowska, M. (2010). Zdolności i twórczość: skrypt. Warszawa: Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej. Sękowski, A. E. (2000). Osiągnięcia uczniów zdolnych. Lublin: wyd. TN KUL. Szumski, G. (1995). Dobór i kształcenie uczniów zdolnych. Warszawa: APS. Zespół GfK Polonia, (2011). Badanie elementów systemu pracy z uczniem zdolnym. Raport z badania IDI. Warszawa: Wyd. ORE. LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA Bernacka, E. R. (2009). Rozważania terminologiczne wokół pojęć: uczeń zdolny, uzdolniony, utalentowany, skuteczny. W J. Łaszczyk, & M. Jabłonowska (red.), Uczeń zdolny wyzwaniem dla współczesnej edukacji. Warszawa: wyd. Universitas Rediviva. Boczarowa, O. (2011). Pedagogiczne wsparcie dzieci uzdolnionych w szkołach Polski i Ukrainy. Kraków: Wyd. Krakowska Akademia. Chruszczewski, M. H. (2009). Profile uzdolnień. Intelektualne i osobowościowe składniki uzdolnień plastycznych i muzycznych. Warszawa: Wyd. UW. Duckworth, A.(2016). Upór: potęga pasji i wytrwałości. Łódź: Wyd. Galaktyka Gladwell, M. (2009). Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu. Kraków: Wyd. "Znak". Gladwell, M. (2014). Dawid i Goliat. Kraków: Wyd. "Znak" litra nova
|
W cyklu 2024Z:
LITERATURA PODSTAWOWA Borzym, I. (1979). Uczniowie zdolni. Psychologiczne i społeczne determinanty osiągnięć szkolnych. Warszawa: PWN. Braun, M., Mach, M. (2012). Jak pracować ze zdolnymi? Poradnik dla nauczycieli i rodziców. Warszawa: Wyd. Ośrodek Rozwoju Edukacji. Dyrda, B. (2012). Edukacyjne wspieranie rozwoju uczniów zdolnych. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak. Eby, J. W., & Smutny, J. F. (1998). Jak kształcić uzdolnienia dzieci i młodzieży. Warszawa: WSiP. Gardner, H. (2002). Inteligencje wielorakie. Teoria w praktyce. Poznań: Media Rodzina. Giza, T. (2011). Podstawy pracy z uczniem zdolnym. Kielce: wyd. Wszechnica Świętokrzyska. Góralski, A. (Red.). (1996). Szkice do pedagogiki zdolności. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar. Jabłonowska, M., Łukasiewicz-Wieleba, J. (2010). Model pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym. W Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Materiały szkoleniowe cz II. Warszawa: MEN. Lewowicki, T. (1980). Kształcenie uczniów zdolnych. Warszawa: WSiP. Limont, W. (2010). Uczeń zdolny. Jak go rozpoznać i jak z nim pracować. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Łukasiewicz-Wieleba, J., Jabłonowska, M. (2010). Zdolności i twórczość: skrypt. Warszawa: Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej. Sękowski, A. E. (2000). Osiągnięcia uczniów zdolnych. Lublin: wyd. TN KUL. Szumski, G. (1995). Dobór i kształcenie uczniów zdolnych. Warszawa: APS. Zespół GfK Polonia, (2011). Badanie elementów systemu pracy z uczniem zdolnym. Raport z badania IDI. Warszawa: Wyd. ORE. LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA Bernacka, E. R. (2009). Rozważania terminologiczne wokół pojęć: uczeń zdolny, uzdolniony, utalentowany, skuteczny. W J. Łaszczyk, & M. Jabłonowska (red.), Uczeń zdolny wyzwaniem dla współczesnej edukacji. Warszawa: wyd. Universitas Rediviva. Boczarowa, O. (2011). Pedagogiczne wsparcie dzieci uzdolnionych w szkołach Polski i Ukrainy. Kraków: Wyd. Krakowska Akademia. Chruszczewski, M. H. (2009). Profile uzdolnień. Intelektualne i osobowościowe składniki uzdolnień plastycznych i muzycznych. Warszawa: Wyd. UW. Duckworth, A.(2016). Upór: potęga pasji i wytrwałości. Łódź: Wyd. Galaktyka Gladwell, M. (2009). Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu. Kraków: Wyd. "Znak". Gladwell, M. (2014). Dawid i Goliat. Kraków: Wyd. "Znak" litra nova
|