Marketing wartości społecznych i fundraising PE-3S-MSF1
TREŚCI PROGRAMOWE:
Wprowadzenie w tematykę pozyskiwania środków na działalność społeczną, edukacyjną, charytatywną, filantropijną, kulturalną. Znaczenie strategii fundraisingowej dla organizacji, instytucji, projektów – rodzaje strategii. Przegląd i charakterystyka wybranych metod fundraisingowych, m.in.: zbiórka publiczna, pay-roll, darowizny, kapitał wieczysty, crowdfunding, loterie, sprzedaż wiązana i inne. Sponsoring wydarzeń i projektów edukacyjnych: pozyskiwanie i etapy współpracy ze sponsorem; oferta sponsorska; konstruowanie umów sponsorskich. Marketing wartości społecznych: planowanie, realizacja i ewaluacja kampanii społecznych; „marketing mix” w kampaniach społecznych. Przekaz reklamowy – konstrukcja komunikatu. Emocje w reklamie społecznej. Przekaz automatyczny i refleksyjny a efektywność komunikatów marketingowych. Case study kampanii społecznych. Opracowanie autorskiej koncepcji kampanii społecznej.
W cyklu 2021Z:
TREŚCI KSZTAŁCENIA: |
W cyklu 2022Z:
TREŚCI KSZTAŁCENIA: |
W cyklu 2023Z:
TREŚCI KSZTAŁCENIA: |
W cyklu 2024Z:
TREŚCI KSZTAŁCENIA: |
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
Cel 12: Zapewnić wzorce zrównoważonej konsumpcji i produkcji
Cel 17: Wzmocnić środki wdrażania i ożywić globalne partnerstwo na rzecz zrównoważonego rozwoju
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma wiedzę dotyczącą działań prowadzonych w obszarze kampanii społecznych o charakterze stricte edukacyjnym i filantropijnym.
Ma wiedzę na temat prawnych, organizacyjnych oraz kulturowych kontekstów organizowania działań marketingowych w sektorze kultury i edukacji.
Umiejętności
Umie wykorzystać metodykę marketingową do projektowania edukujących komunikatów społecznych.
Posiada umiejętność włączania różnych środowisk w działania promujące idee i wartości.
Kompetencje społeczne
Ma przekonanie o wadze zachowania się w sposób profesjonalny; jest sumienny/a w opracowywaniu autorskich projektów społecznych.
Literatura
W cyklu 2021Z:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: 1. http://hatalska.com/2013/03/22/niestandardowe-wykorzystanie-instagrama-top10/ |
W cyklu 2022Z:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: 1. http://hatalska.com/2013/03/22/niestandardowe-wykorzystanie-instagrama-top10/ |
W cyklu 2023Z:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: 1. http://hatalska.com/2013/03/22/niestandardowe-wykorzystanie-instagrama-top10/ |
W cyklu 2024Z:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: |
Uwagi
W cyklu 2021Z:
METODY KSZTAŁCENIA |
W cyklu 2022Z:
METODY KSZTAŁCENIA |
W cyklu 2023Z:
METODY KSZTAŁCENIA |
W cyklu 2024Z:
METODY KSZTAŁCENIA |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: