Kreowanie wizerunku w mediach PE-3S-KWM1
TREŚCI PROGRAMOWE:
Podstawowe zasady kreowania wizerunku własnego w mediach. Kreowanie wizerunku medialnego instytucji edukacyjnej. Niezbędne kompetencje osoby występującej w mediach. Techniki przykuwania i utrzymywania uwagi odbiorcy – wygląd, mowa ciała, konstrukcja przekazu słownego, intonacja, kontekst. Konstruowanie wizerunku osobowości medialnej na antenie radia i telewizji, w prasie oraz internecie. Znaczenie zdrowego stylu życia (i bycia) osoby pretendującej do występowania w mediach.
W cyklu 2024Z:
TEMATYKA ZAJĘĆ Zajęcia mają profil praktyczny, a ich uczestnicy poprzez aktywny udział, mają poznawać i ćwiczyć sprawne radzenie sobie w różnych przestrzeniach medialnych - od mediów klasycznych do edytowania treści w mediach społecznościowych. 1. Umiejętności niezbędne do sprawnej komunikacji z mediami? |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma podstawową wiedzę o mediach jako przestrzeni kreowania wizerunku instytucji edukacyjnych i wychowawczych.
Umiejętności
Potrafi posługiwać się zasadami i normami etycznymi, kreując wizerunek instytucji edukacyjnej w mediach, dostrzega i analizuje dylematy etyczne; przewiduje skutki konkretnych działań perswazyjnych.
Potrafi przedstawiać i oceniać różne opinie i stanowiska oraz dyskutować o nich w zakresie strategii kreowania wizerunku w mediach.
Kompetencje społeczne
Jest świadomy/a wagi refleksji na tematy etyczne i przestrzegania zasad etyki zawodowej w kreowaniu wizerunku medialnego.
Uwagi
W cyklu 2024Z:
ŚREDNIA LICZBA GODZIN NA ZREALIZOWANIE AKTYWNOŚCI |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: