Kreowanie wizerunku w mediach PE-3S-KWM
TREŚCI PROGRAMOWE
Zasady konstruowania użytecznych wypowiedzi w mediach – teksty publicystyczne oraz informacyjne (news). Autorytety oraz osobowości medialne wykreowane – celebryta, influencer. Tworzenie i informacji i docieranie z nią do odbiorcy w Internecie. Znaczenie zawodowych (i prywatnych) kontaktów z ludźmi mediów. Znaczenie i formy pracy nad głosem i gestem. Redakcja dziennikarska tekstów a redakcja naukowa. Zdrowy styl życia (i bycia) jako element kreowania wizerunku medialnego.
W cyklu 2021Z:
TEMATYKA ZAJĘĆ |
W cyklu 2022Z:
TEMATYKA ZAJĘĆ |
W cyklu 2023Z:
TEMATYKA ZAJĘĆ |
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza - Ma podstawową wiedzę o mediach jako przestrzeni kreowania wizerunku instytucji edukacyjnych i wychowawczych.
Umiejętności - Potrafi przedstawiać i oceniać różne opinie i stanowiska oraz dyskutować o nich w zakresie strategii kreowania wizerunku w mediach.
Kompetencje społeczne - Jest gotowy do podejmowania wyzwań związanych z kreowaniem wizerunku w mediach i rozumie ich społeczne znaczenie.
Literatura
W cyklu 2021Z:
LITERATURA PROPONOWANA LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA |
W cyklu 2022Z:
LITERATURA PROPONOWANA LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA |
W cyklu 2023Z:
LITERATURA PROPONOWANA LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA |
Uwagi
W cyklu 2021Z:
FORMA ZALICZENIA METODY KSZTAŁCENIA ŚREDNIA LICZBA GODZIN NA ZREALIZOWANIE AKTYWNOŚCI |
W cyklu 2022Z:
FORMA ZALICZENIA METODY KSZTAŁCENIA ŚREDNIA LICZBA GODZIN NA ZREALIZOWANIE AKTYWNOŚCI |
W cyklu 2023Z:
FORMA ZALICZENIA METODY KSZTAŁCENIA ŚREDNIA LICZBA GODZIN NA ZREALIZOWANIE AKTYWNOŚCI |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: