Formy tekstowe w mediach społecznościowych PE-3S-FTM
TREŚCI PROGRAMOWE:
Dziennikarstwo internetowe – próba definicji i wnioski do praktyki edukacyjnej. Współczesny wizerunek i posłannictwo piszącego do mediów. Informowanie o środowisku edukacyjnym i komunikaty kierowane do środowiska edukacyjnego. Videobloger w mediach społecznościowych. Fotografia jako jedna z form przekazu treści. Różne formy zapowiedzi i relacji z wydarzenia. Odpowiedzialność za publikowane treści.
W cyklu 2024Z:
TEMATYKA ZAJĘĆ 1. Podstawowy podział mediów gdzie o wartości przekazu decyduje słowo pisane |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma uszczegółowioną wiedzę dotyczącą wykorzystania dziennikarstwa internetowego w praktyce edukacyjnej.
Umiejętności
Potrafi dokonać obserwacji i interpretacji zjawisk społecznych iwykorzystać zebrane dane w działalności dziennikarskiej w mediach społecznościowych i praktyce edukacyjnej.
Potrafi wykorzystywać media społecznościowe dla podniesienia efektywności działań związanych z kształceniem i wychowaniem.
Potrafi stosować zasady i normy etyczne w podejmowanej działalności pedagogicznej w mediach społecznościowych.
Kompetencje społeczne
Ma krytyczny stosunek do posiadanej wiedzy iumiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego w zakresie dziennikarskiej internetowej praktyki edukacyjnej.
Jest przygotowany/a do działania pedagogicznego w sposób przedsiębiorczy.
Uwagi
W cyklu 2024Z:
ŚREDNIA LICZBA GODZIN NA ZREALIZOWANIE AKTYWNOŚCI |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: