Praktyka specjalistyczna (ciągła) w zakresie coachingu grupowego (20 godz.) PE-3P-EDC5
TREŚCI PROGRAMOWE
Zapoznanie się z warsztatem pracy coacha. Trening w prowadzeniu coachingu grupowego. Umiejętność wykorzystywania wskazówek i rad. Doskonalenie umiejętności refleksji zawodowej na podstawie informacji zwrotnej. Inspirowanie do samodzielnych działań i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
DRUKI DO POBRANIA
Dokumenty należy drukować dwustronnie.
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Zna strukturę organizacyjną i procesy pracy zakładu w miejscu praktyki.
Ma wiedzę dotyczącą procesów komunikowania interpersonalnego i społecznego, ich prawidłowości i zakłóceń w odniesieniu do pracy coacha.
Zna podstawowe przepisy i normy dotyczące własności intelektualnej i prawa autorskiego oraz potrafi je odnieść do pracy coacha.
Umiejętności
Potrafi analizować problemy występujące w zakładzie pracy, mając na względzie rozwój pracownika.
Potrafi posługiwać się podstawowymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania strategii działań praktycznych odnoszących się do pracy coacha.
Potrafi wsposób precyzyjny i spójny wypowiadać się w mowie i na piśmie, przygotowując dokumentację potwierdzającą nabycie wybranych umiejętności coacha.
Kompetencje społeczne
Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia.
Jest świadomy/a wagi refleksji na tematy etyczne i przestrzegania zasad etyki zawodowej, kierowania się szacunkiem dla każdego człowieka oraz etyki badań naukowych.
Ma przekonanie o wadze zachowania się w sposób profesjonalny; odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy; jest gotowy/a do współpracy i tworzenia dobrej atmosfery społecznej oraz rozwiązywania konfliktów poprzez dialog.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: