Podstawowe zadania sceniczne PE-2S-PSC
TREŚCI PROGRAMOWE:
Konstruowanie wystąpień scenicznych; techniki teatru pantomimy, teatr w planie żywym, teatr lalkowy; mowa ciała, gest, sygnały niewerbalne; wykorzystanie słowa i głosu w komunikacji; uwarunkowania skutecznego dialogu, adresowanie wypowiedzi; sceniczne uwarunkowania wyrazistości intencji; etiudy sceniczne bez tekstu, improwizacja, drama teatralna.
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma pogłębioną wiedzę dotyczącą projektowania i realizacji działalności edukacyjnej z wykorzystaniem różnorodnych form teatralnych jako aktywizujących metod edukacyjno- wychowawczych i włączających oraz metod stymulujących samorozwój.
Ma uszczegółowioną wiedzę dotyczącą prowadzenia działalności pedagogicznej w formie zajęć teatralnych, aktorskich w kontekście kreowania pogłębiania i rozwijania życia kulturalnego i dialogu społecznego, inspirowania działań kreatywnych.
Umiejętności
Potrafi projektować działania praktyczne z wykorzystaniem ćwiczeń aktorskich w ramach prowadzonych samodzielnie zajęć dydaktycznych.
Potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów związanych z kształceniem, wychowaniem i opieką, poprzez ćwiczenia aktorskie.
Kompetencje społeczne
Odznacza się odpowiedzialnością za własne przygotowanie do pracy, podejmowane decyzje i prowadzone działania oraz ich skutki. Jest gotowy do aktorskich wystąpień publicznych.
Wykazuje gotowość do uczestnictwa w życiu kulturalnym oraz do brania odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego krzewionego poprzez działania teatralne.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: