Projektowanie multimedialnych aplikacji edukacyjnych PE-2S-PRM
TREŚCI PROGRAMOWE:
Typy i przykłady aplikacji medialnych wspierających proces edukacji. Znaczenie i sposoby wykorzystywania technologii mobilnych (smartfony, tablety) w szkole. Proces kształcenia i zasady nauczania obowiązujące w edukacji zdalnej. Wybrane przykłady gier edukacyjnych oraz zabaw interaktywnych wspierających proces nauczania. Budowa scenariusza oprogramowania edukacyjnego. Tworzenie szaty graficznej aplikacji edukacyjnej. Zasady tworzenia szaty dźwiękowej aplikacji edukacyjnej.
W cyklu 2020Z:
Opis treści programowych: |
W cyklu 2021Z:
Opis treści programowych: |
W cyklu 2022Z:
Opis treści programowych: |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022Z: | W cyklu 2021Z: | W cyklu 2020Z: |
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma uporządkowaną wiedzę o zadaniach realizatora multimedialnych aplikacji edukacyjnych
Zna podstawowe zasady tworzenia i rozwoju różnych form indywidualnej przedsiębiorczości w zakresie projektowania aplikacji multimedialnych.
Umiejętności
Potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę z zakresu pedagogiki oraz tworzenia aplikacji multimedialnych dla celów edukacyjnych.
Potrafi dobierać środki i metody pracy w celu efektywnego wykonania multimedialnych aplikacji wykorzystywanych w procesie edukacji zdalnej.
Potrafi pracować w zespole; umie wyznaczać oraz przyjmować wspólne cele działania; potrafi przyjąć rolę lidera w zespole realizującym projekt multimedialnej aplikacji edukacyjnej.
Kompetencje społeczne
Ma świadomość szybkiego rozwoju narzędzi informatycznych i rozumie potrzebę stałego samokształcenia.
Wyraża gotowość do działania w sposób przedsiębiorczy.
Literatura
W cyklu 2020Z:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA |
W cyklu 2021Z:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA |
W cyklu 2022Z:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA |
Uwagi
W cyklu 2020Z:
Metody kształcenia: Spotkania on-line w trybie synchronicznym na platformie MS Teams realizowane zgodnie z planem zajęć. Studenci zostali dodani do zespołu przez prowadzącego, otrzymali zaproszenie e-mailem na konto pocztowe w APS. Nakład pracy studenta: Sumaryczna liczba punktów ECTS |
W cyklu 2021Z:
Metody kształcenia: Nakład pracy studenta: Sumaryczna liczba punktów ECTS |
W cyklu 2022Z:
Metody kształcenia: Nakład pracy studenta: Sumaryczna liczba punktów ECTS: 2 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: