Platformy kształcenia zdalnego PE-2S-PKZ
TREŚCI PROGRAMOWE
Przegląd platform LMS. Instalacja LMS. Zarządzanie kontami studenta. Konfiguracja ścieżek szkoleniowych: Kursy. Testy. Egzaminy. Ankiety. Ogłoszenia. Powiadomienia. Forum Chat.
FAQ.. Tworzenie i analiza raportów.
W cyklu 2020Z:
Przegląd platform LMS. |
W cyklu 2021Z:
Przegląd platform LMS. |
W cyklu 2022Z:
Przegląd platform LMS. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
ma uporządkowaną wiedzę o zadaniach projektanta platform kształcenia zdalnego
Umiejętności
potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki i elektronicznych systemów zarządzania nauczaniem (LMS) w celu analizy złożonych problemów edukacji zdalnej, a także projektowania działań praktycznych
potrafi wybrać i zastosować właściwą platformę edukacji zdalnej w celu efektywnego wykonania zadań zawodowych
Kompetencje społeczne
ma świadomość szybkiego rozwoju narzędzi informatycznych i rozumie potrzebę stałego samokształcenia
Literatura
W cyklu 2020Z:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA |
W cyklu 2021Z:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA |
W cyklu 2022Z:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA |
Uwagi
W cyklu 2020Z:
Metody kształcenia: Spotkania on-line w trybie synchronicznym na platformie MS Teams realizowane zgodnie z planem zajęć. Studenci zostali dodani do zespołu przez prowadzącego, otrzymali zaproszenie e-mailem na konto pocztowe w APS. Nakład pracy studenta: Sumaryczna liczba punktów ECTS 1 |
W cyklu 2021Z:
Metody kształcenia: Nakład pracy studenta: Sumaryczna liczba punktów ECTS 1 |
W cyklu 2022Z:
Metody kształcenia: Nakład pracy studenta: Sumaryczna liczba punktów ECTS 1 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: