Nauczanie i uczenie się w środowisku cyfrowym PE-2S-NUC
TREŚCI PROGRAMOWE
Istota i specyfika kształcenia w środowisku cyfrowym. Geneza, rozwój i przyszłość tradycyjnego i cyfrowego środowiska kształcenia. Założenia i koncepcje komunikacji i kształcenia w środowisku wirtualnym. Działania naukowo-badawcze w środowisku cyfrowym.
Kwalifikacje i kompetencje pedagoga, nauczyciela i pracownika kultury cyfrowej. Funkcjonowanie mistrza i ucznia w przestrzeni medialnej.
Rola mediów społecznościowych i technologii cyfrowych w uczelni i pracy wirtualnej.
W cyklu 2020Z:
Istota i specyfika kształcenia w środowisku cyfrowym. |
W cyklu 2021Z:
Istota i specyfika kształcenia w środowisku cyfrowym. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2020Z: | W cyklu 2021Z: | W cyklu 2019Z: |
Efekty kształcenia
Wiedza
ma pogłębioną wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyklu życia w aspekcie biologicznym, psychologicznym jak i społecznym oraz kulturowym, stanowiącą podstawę projek-towania i realizacji kształcenia w środowisku cyfrowym.
ma uszczegółowioną wiedzę dotyczącą metod, form i zasad nauczania i uczenia się w środowisku cyfrowym
Umiejętności
potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną w nauczaniu i uczeniu się w środowisku cyfrowym
Kompetencje społeczne
odznacza się odpowiedzialnością za podejmowane w procesie kształcenia się w środowisku cyfrowym decyzje i prowadzone działania oraz ich skutki, czuje się odpowiedzialny wobec ludzi, dla których dobra stara się działać
Literatura
W cyklu 2020Z:
Lektury obowiązkowe: |
W cyklu 2021Z:
Lektury obowiązkowe: |
Uwagi
W cyklu 2020Z:
• Nakład pracy studenta: Liczba ECTS: 2 • Forma zaliczenia: |
W cyklu 2021Z:
Nakład pracy studenta: Liczba ECTS: 2 Forma zaliczenia: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: