Marketing internetowy treści edukacyjnych PE-2S-MIE
TREŚCI PROGRAMOWE:
Typy platform umożliwiających publikację treści - media społecznościowe i blogi. Zasady tworzenia treści dla wybranych platform informacyjnych (przeznaczenie i forma treści). Podstawowe pojęcia z zakresu marketingu internetowego. Narzędzia wykorzystywana do prowadzenia kampanii marketingowej w Internecie. Proces pozycjonowania treści w Internecie. Strategie marketingowe przydatne internetowym twórcom. Dobre i złe praktyki stosowane w reklamie.
W cyklu 2023Z:
Wiedza Umiejętności Kompetencje społeczne |
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma rozszerzoną wiedzę o różnych rodzajach struktur społecznych i instytucjach życia społecznego, jak też różnych środowiskach, ich specyfice i procesach w nich zachodzących, istotną z punktu widzenia planowania i realizacji działań marketingowych dotyczących treści edukacyjnych.
Ma uporządkowaną wiedzę o uczestnikach i realizatorach działalności edukacyjnej i kulturalnej, istotną z punktu widzenia planowania i realizacji działań marketingowych dotyczących treści edukacyjnych.
Zna zasady tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości.
Umiejętności
Potrafi generować oryginalne rozwiązania złożonych problemów dotyczących marketingu treści edukacyjnych, prognozować przebieg oraz przewidywać skutki planowanych działań.
Posiada pogłębione umiejętności komunikacyjne, potrafi właściwie argumentować i dobierać środki przekazu w celu prowadzenia skutecznych działań marketingowych dotyczących treści edukacyjnych.
Potrafi pracować w zespole; umie wyznaczać oraz przyjmować wspólne cele działania; potrafi przyjąć rolę lidera w zespole.
Kompetencje społeczne
Wyraża gotowość do działania w sposób przedsiębiorczy.
Kryteria oceniania
SPOSOBY POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA
- ocena wypowiedzi ustnych w formie dyskursu prowadzonego podczas zajęć, METODY KSZTAŁCENIA NAKŁAD PRACY STUDENTA
- ocena poziomu i jakości uczestnictwa w dyskursie prowadzonym podczas zajęć,
- ocena prac wykonywanych podczas zajęć
- <
dyskusja dydaktyczna,
analiza przypadków
Godziny kontaktowe, ćwiczenia 15
Przygotowanie zaproponowanej pracy, felietonu 10
Sumaryczna liczba punktów ECTS 1
Literatura
Literatura polecana
Adams S., (2007). Wywiad dziennikarski, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Chyliński M., Russ-Mohl S., (2008). Dziennikarstwo, Warszawa: PolskaPresse.
Niczyperowicz A., (2001). Dziennikarstwo od kuchni, Poznań: Wydawnictwo TS.
Silvester Ch., (2005). Wywiady wszechczasów, Warszawa: Iskry.
Wojtak M., (2008). Analiza gatunków prasowych, Lublin: UMCS.
W cyklu 2024Z:
Literatura obowiązkowa |
Uwagi
W cyklu 2023Z:
SPOSOBY POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA - ocena wypowiedzi ustnych w formie dyskursu prowadzonego podczas zajęć, METODY KSZTAŁCENIA NAKŁAD PRACY STUDENTA |
W cyklu 2024Z:
NAKŁAD PRACY STUDENTA |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: