W cyklu 2020Ln:
1. Balt-Woźniak T., Innowacyjność w ujęciu podmiotowym. Uwarunkowania instytucjonalne, PWE, Warszawa 2012. 2. Bendyk E., Innowatorzy i imitatorzy, [w:] Niezbędnik, „Polityka” nr 25. 3. Benedyk E., Kulturowe i społeczne uwarunkowania innowacyjności, [w:] P. Zadura-Lichota, Innowacyjność 2010, PARP Warszawa 2010. 4. Benedyk E., Przyszłość pracy, http://www.scribd.com/doc/2291803/przyszlosc-pracy-benedyk 5. Dobrołowicz W., Szmidt K. J., Paufal-Struzik I., Ostrowska U., Gralewski J., Kreatywność – kluczem do sukcesu w edukacji, Wszechnica Polska, Warszawa 2006. 6. Drabik-Podgórna V., Innowacja edukacyjna w poradnictwie zawodowym. Aplikacje rozwiązań francuskich, Impuls, Kraków 2005. 7. Ilczuk D., Ratajski S., Edukacja przez kulturę. Kreatywność i innowacyjność, Polski Komitet ds. UNESCO, Warszawa 2011. 8. Jobs S., Sekrety innowacji, Wyd. Znak, Kraków 2011. 9. Karwat T., Podstawy innowatyki w oświacie, CDN, Kalisz 1987. 10. Kondracka E., Kostkiewicz E., Żeby innowacje miały wpływ na jakość szkoły, [w:] Innowacje a jakość edukacji, CODN, Warszawa 2006. 11. Kotarba-Kańczugowska M., Innowacje pedagogiczne w międzynarodowych raportach edukacyjnych, Wyd. Akademickie Żak, Warszawa 2009. 12. Mapa społecznych umiejętności XXI wieku, http://www.edunews.pl/system-edukacji/522-mapa-spolecznych-umiejetnosci-xxi-wieku. 13. Najder-Stefaniak K., Wstęp do innowatyki 2010, SGGW, Warszawa 2010. 14. Okoń W., O postępie pedagogicznym, Książka i Wiedza, Warszawa 1970. 15. Pachociński R., Technologia a oświata, IBE, Warszawa 2002. 16. Podręcznik Oslo. Zasady gromadzenia i interpretacji danych dotyczących innowacji, OECD, wyd. 3, Oslo 2010. 17. Pomykalski A., Innowacje, Wyd. PŁ, Łódź 1997. 18. Projekty innowacyjne. Poradnik dla projektodawców, POKL, Warszawa 2009. 19. Przyborowska B., Struktury innowacyjne w edukacji, Wyd. UMK, Toruń 2003. 20. Rusakowska D., Nauczyciel i innowacje pedagogiczne, IWZZ, Warszawa 1986. 21. Sawiński J. P., Innowacje a pseudoinnowacje, Edukacja i Dialog” nr 7, 1994. 22. Schulz R., Czym jest innowatyka pedagogiczna?, [w:] R. Schulz (red.), Innowatyka pedagogiczna, IKN, Kalisz 1998. 23. Schulz R., Jak bronić się przed innowacjami, [w:] Otwarte teczki innowacji pedagogicznych, CODN, Warszawa 1997, z. 2. 24. Schulz R., Nauczyciel jako innowator, WSiP, Warszawa 1989. 25. Schulz R., Szkoła – instytucja – system – rozwój, Wyd. Edytor, Toruń 1992. 26. Schulz R., Szkoła jako organizacja, Wyd. UMK. Toruń 1993. 27. Schulz R., Twórczość – społeczne aspekty zjawiska, PWN, Warszawa 1990. 28. Smak E. Z zagadnień innowatyki pedagogicznej, UO, Opole 1997. 29. Suchanek A., Innowacje oświatowe, Wyd. ODN, Kalisz 1983. 30. Suchodolski B., Oświata i człowiek przyszłości, Książka i Wiedza, Warszawa 1974. 31. Szczepański M. S., Śliz M., Innowacyjny świat – innowacyjna jednostka, „Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny”, nr 73, 2001, z. 2. 32. Mirewska E., Innowacyjne rozwiązania w pracy socjalnej – perspektywa publiczna, „Zeszyty pracy socjalnej”, nr 24, 2019, z. 4, 3. 33. Grewiński M., Bąkiewicz M. (red.), Praca socjalna w środowisku lokalnym, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP, Warszawa 2009. 34. Trawkowska D., Koncepcje i modele dobrych praktyk w pomocy społecznej, [w:] Diagnoza problemów społecznych i monitoring aktywizacji polityki rozwoju zasobów ludzkich w Katowicach. Raport z badań, Wyd. PARA, Katowice 2012. 35. Woźniak Z., Praca socjalna a innowacje społeczne – między rutyną i zmianą, [w:] „Ruch prawniczy, ekonomiczny i socjologiczny”, rok XXVIII, 2016, z. 3. 36. Przyborowska B., Pedagogika innowacyjności. Między teorią a praktyką. Wyd. UMK, Toruń 2013. 37. Karpińska A., Borawska-Kalbarczyk K., Kowalczuk K. (red.), Innowacje w edukacji w perspektywie jakości kształcenia, Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2019. 38. Szuścik U., Raszka R. (red.), Innowacyjność w praktyce pedagogicznej. Tom 1. Teoria i praktyka. Wyd. Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2017.
|
W cyklu 2021Ln:
LITERATURA:
1. Juszczyk-Rygałło J. (2013). Multimedia w procesie kształcenia wczesnoszkolnego. W: Aktualne otazky prirodovedno-technickych predmetov a prierezovych tem v primarnej edukacji, pp. 80-90 - https://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Kancir1/subor/Juszczyk_Rygallo.pdf, (dostęp dnia 3.03.2022). 2. Karpińska A., Borawska-Kalbarczyk K., Kowalczuk K. (red.), Innowacje w edukacji w perspektywie jakości kształcenia, Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2019, s. 89-99. 3. Klim-Klimaszewska A. (2011). Klasa autorska jako przykład innowacji pedagogicznej w edukacji wczesnoszkolnej. W: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce: kwartalnik dla nauczycieli nr 4, pp. 36-53. 4. Kurowicka E. (2017). Innowacje pedagogiczne w zakresie realizacji edukacji regionalnej w edukacji wczesnoszkolnej. Wnioski dla praktyki pedagogicznej. W: Ruch Pedagogiczny 4/2017, pp. 77-86 - https://wsp.edu.pl/wp-content/uploads/2020/06/RP-2017-4.pdf#page=77, (dostęp dnia 3.03.2022). 5. Leszcz-Krysia A. (2017). Znaczenie innowacyjności w podnoszeniu jakości kształcenia w edukacji wczesnoszkolnej. W: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 1 (9)/2017, pp. 65-75 - https://czasopismoippis.up.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/01/PPIW-9-leszcz-krysiak-int.pdf, (dostęp dnia 2.03.2022). 6. Marzec H. (2020). Wykorzystanie innowacyjnych metod nauczania przez współczesnych nauczycieli w klasach I-III szkoły podstawowej. W: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, pp. 35-51 - https://pedagogika.pl/wp-content/uploads/2021/02/KiW_18_e_book.pdf#page=36, (dostęp dnia 1.03.2022). 7. Mirewska E., Innowacyjne rozwiązania w pracy socjalnej – perspektywa publiczna, „Zeszyty pracy socjalnej”, nr 24, 2019, z. 4, 3, s. 323-329. 8. Programy Ministerstwa cyfryzacji - https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/programy-i-projekty 9. Przyborowska B., Pedagogika innowacyjności. Między teorią a praktyką. Wyd. UMK, Toruń 2013, s. 13-28. 10. Przyborowska B., Pedagogika innowacyjności. Między teorią a praktyką. Wyd. UMK, Toruń 2013, s. 174-209. 11. Schulz R., Nauczyciel jako innowator, WSiP, Warszawa 1989, s. 13-78; s. 186-202. 12. Szuścik U., Raszka R. (red.), Innowacyjność w praktyce pedagogicznej. Tom 1. Teoria i praktyka. Wyd. Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2017, s. 170-181. 13. Woźniak Z., Praca socjalna a innowacje społeczne – między rutyną i zmianą, [w:] „Ruch prawniczy, ekonomiczny i socjologiczny”, rok XXVIII, 2016, z. 3, s. 205-230.
|
W cyklu 2022Ln:
1. Balt-Woźniak T., Innowacyjność w ujęciu podmiotowym. Uwarunkowania instytucjonalne, PWE, Warszawa 2012. 2. Bendyk E., Innowatorzy i imitatorzy, [w:] Niezbędnik, „Polityka” nr 25. 3. Benedyk E., Kulturowe i społeczne uwarunkowania innowacyjności, [w:] P. Zadura-Lichota, Innowacyjność 2010, PARP Warszawa 2010. 4. Benedyk E., Przyszłość pracy, http://www.scribd.com/doc/2291803/przyszlosc-pracy-benedyk 5. Dobrołowicz W., Szmidt K. J., Paufal-Struzik I., Ostrowska U., Gralewski J., Kreatywność – kluczem do sukcesu w edukacji, Wszechnica Polska, Warszawa 2006. 6. Drabik-Podgórna V., Innowacja edukacyjna w poradnictwie zawodowym. Aplikacje rozwiązań francuskich, Impuls, Kraków 2005. 7. Ilczuk D., Ratajski S., Edukacja przez kulturę. Kreatywność i innowacyjność, Polski Komitet ds. UNESCO, Warszawa 2011. 8. Jobs S., Sekrety innowacji, Wyd. Znak, Kraków 2011. 9. Karwat T., Podstawy innowatyki w oświacie, CDN, Kalisz 1987. 10. Kondracka E., Kostkiewicz E., Żeby innowacje miały wpływ na jakość szkoły, [w:] Innowacje a jakość edukacji, CODN, Warszawa 2006. 11. Kotarba-Kańczugowska M., Innowacje pedagogiczne w międzynarodowych raportach edukacyjnych, Wyd. Akademickie Żak, Warszawa 2009. 12. Mapa społecznych umiejętności XXI wieku, http://www.edunews.pl/system-edukacji/522-mapa-spolecznych-umiejetnosci-xxi-wieku. 13. Najder-Stefaniak K., Wstęp do innowatyki 2010, SGGW, Warszawa 2010. 14. Okoń W., O postępie pedagogicznym, Książka i Wiedza, Warszawa 1970. 15. Pachociński R., Technologia a oświata, IBE, Warszawa 2002. 16. Podręcznik Oslo. Zasady gromadzenia i interpretacji danych dotyczących innowacji, OECD, wyd. 3, Oslo 2010. 17. Pomykalski A., Innowacje, Wyd. PŁ, Łódź 1997. 18. Projekty innowacyjne. Poradnik dla projektodawców, POKL, Warszawa 2009. 19. Przyborowska B., Struktury innowacyjne w edukacji, Wyd. UMK, Toruń 2003. 20. Rusakowska D., Nauczyciel i innowacje pedagogiczne, IWZZ, Warszawa 1986. 21. Sawiński J. P., Innowacje a pseudoinnowacje, Edukacja i Dialog” nr 7, 1994. 22. Schulz R., Czym jest innowatyka pedagogiczna?, [w:] R. Schulz (red.), Innowatyka pedagogiczna, IKN, Kalisz 1998. 23. Schulz R., Jak bronić się przed innowacjami, [w:] Otwarte teczki innowacji pedagogicznych, CODN, Warszawa 1997, z. 2. 24. Schulz R., Nauczyciel jako innowator, WSiP, Warszawa 1989. 25. Schulz R., Szkoła – instytucja – system – rozwój, Wyd. Edytor, Toruń 1992. 26. Schulz R., Szkoła jako organizacja, Wyd. UMK. Toruń 1993. 27. Schulz R., Twórczość – społeczne aspekty zjawiska, PWN, Warszawa 1990. 28. Smak E. Z zagadnień innowatyki pedagogicznej, UO, Opole 1997. 29. Suchanek A., Innowacje oświatowe, Wyd. ODN, Kalisz 1983. 30. Suchodolski B., Oświata i człowiek przyszłości, Książka i Wiedza, Warszawa 1974. 31. Szczepański M. S., Śliz M., Innowacyjny świat – innowacyjna jednostka, „Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny”, nr 73, 2001, z. 2. 32. Mirewska E., Innowacyjne rozwiązania w pracy socjalnej – perspektywa publiczna, „Zeszyty pracy socjalnej”, nr 24, 2019, z. 4, 3. 33. Grewiński M., Bąkiewicz M. (red.), Praca socjalna w środowisku lokalnym, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP, Warszawa 2009. 34. Trawkowska D., Koncepcje i modele dobrych praktyk w pomocy społecznej, [w:] Diagnoza problemów społecznych i monitoring aktywizacji polityki rozwoju zasobów ludzkich w Katowicach. Raport z badań, Wyd. PARA, Katowice 2012. 35. Woźniak Z., Praca socjalna a innowacje społeczne – między rutyną i zmianą, [w:] „Ruch prawniczy, ekonomiczny i socjologiczny”, rok XXVIII, 2016, z. 3. 36. Przyborowska B., Pedagogika innowacyjności. Między teorią a praktyką. Wyd. UMK, Toruń 2013. 37. Karpińska A., Borawska-Kalbarczyk K., Kowalczuk K. (red.), Innowacje w edukacji w perspektywie jakości kształcenia, Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2019. 38. Szuścik U., Raszka R. (red.), Innowacyjność w praktyce pedagogicznej. Tom 1. Teoria i praktyka. Wyd. Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2017.
|