Alokacja zasobów pracy w organizacji PE-2S-AZP
TREŚCI PROGRAMOWE
ĆWICZENIA
1. Rodzaje strategii personalnych i ich opracowanie
2. Opis stanowiska pracy jako narzędzie planowania zatrudnienia
3. Procedury weryfikacji kandydatów na poszczególnych etapach rekrutacji
4. Organizacja procesu pracy nowego pracownika
5. Motywatory stosowane w praktyce przedsiębiorców
6. Profil kompetencji jako narzędzie polityki personalnej
7. Narzędzia stosowane do oceny pracowników
W cyklu 2020L:
ĆWICZENIA 1. Rodzaje strategii personalnych i ich opracowanie |
W cyklu 2020Ln:
ĆWICZENIA 1. Rodzaje strategii personalnych i ich opracowanie |
W cyklu 2021L:
ĆWICZENIA 1. Rodzaje strategii personalnych i ich opracowanie |
W cyklu 2021Ln:
ĆWICZENIA 1. Rodzaje strategii personalnych i ich opracowanie |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
ma uporządkowaną wiedzę dotyczącą koncepcji teoretycznych realizacji funkcji personalnej w zakresie alokacji zasobów pracy w organizacji
ma rozszerzoną wiedzę o różnych rodzajach struktur społecznych i instytucjach życia społecznego oraz zachodzących między nimi rela-cjach, mogących rodzić konsekwencje dla procesu alokacji zasobów pracy w organizacji
Umiejętności
posiada umiejętności obserwowania, wyszukiwania i przetwarzania in-formacji na temat zjawisk zachodzących w strukturach organizacji, przy użyciu różnych źródeł oraz technik w tym zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych i interpretowania ich z punktu widzenia rozwoju organizacji i pracowników
potrafi wybrać właściwy sposób postępowania dla możliwych zjawisk zachodzących w organizacji, dobierając środki i metody pracy w celu efektywnego wykonania pojawiających się zadań związanych z fluktua-cją, adaptacją oraz oceną pracowników
Kompetencje społeczne
ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w obszarze zarządzania zasobami pracy w organizacji, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego
jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej w procesie zarzą-dzania zasobami pracy;
dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą w organizacji;
poszukuje optymalnych rozwiązań i możliwości korygowania nieprawidłowych działań pedagogicznych mogących zakłócić zarządzanie zasobami pracy w organizacji
Kryteria oceniania
Aktywny udział w zajęciach i wykonanie pracy zaliczeniowej o charakterze erudycyjno-problemowym.
Literatura
W cyklu 2020L:
Literatura obowiazkowa: |
W cyklu 2020Ln:
Literatura obowiazkowa: |
W cyklu 2021L:
- H. Król, A. Ludwiczyński: Zarządzanie zasobami ludzkimi. PWN. Warszawa 2006, |
W cyklu 2021Ln:
Literatura obowiazkowa: |
Uwagi
W cyklu 2020L:
METODY KSZTAŁCENIA - wykład, FORMA AKTYWNOŚCI STUDENTA (ŚREDNIA LICZBA GODZIN NA ZREALIZOWANIE AKTYWNOŚCI) Godziny kontaktowe, ćwiczenia: 15h Sumaryczna liczba punktów ECTS 1 |
W cyklu 2020Ln:
METODY KSZTAŁCENIA - wykład, FORMA AKTYWNOŚCI STUDENTA (ŚREDNIA LICZBA GODZIN NA ZREALIZOWANIE AKTYWNOŚCI) Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia: 30h Sumaryczna liczba punktów ECTS 2 |
W cyklu 2021L:
METODY KSZTAŁCENIA - wykład, FORMA AKTYWNOŚCI STUDENTA (ŚREDNIA LICZBA GODZIN NA ZREALIZOWANIE AKTYWNOŚCI) Godziny kontaktowe, ćwiczenia: 15h Sumaryczna liczba punktów ECTS 1 |
W cyklu 2021Ln:
METODY KSZTAŁCENIA - wykład, FORMA AKTYWNOŚCI STUDENTA (ŚREDNIA LICZBA GODZIN NA ZREALIZOWANIE AKTYWNOŚCI) Godziny kontaktowe, ćwiczenia: 15h Sumaryczna liczba punktów ECTS 1 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: