Praktyka nauczycielska w szkole podstawowej w klasach I-III PE-2P-PDP2
Celem praktyk pedagogicznych jest utrwalenie i operacjonalizacja wiedzy studenta na temat organizacji pracy szkoły oraz doskonalenie warsztatu pracy nauczyciela, form i metod nauczania i wychowania, a także weryfikacji własnych predyspozycji i umiejętności do wykonywania zawodu i doskonalenia swej pracy.
DRUKI DO POBRANIA
Dokumenty należy drukować dwustronnie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021L: | W cyklu 2020Ln: | W cyklu 2021Ln: |
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie obejmującą kluczowe zagadnienia oraz wybrane zagadnienia z zakresu zaawansowanej wiedzy szczegółowej dotyczącej procesów edukacyjnych na etapie edukacji wczesnoszkolnej jako przedmiotu pedagogiki; zna teorie pedagogiczne dotyczące wychowania, uczenia się i nauczania oraz innych procesów edukacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem teorii pedagogiki
wczesnoszkolnej.
Umiejętności
Potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjnowychowawczych na etapie edukacji wczesnoszkolnej oraz wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie.
Kompetencje społeczne
Odznacza się rozwagą i dojrzałością w rozumieniu roli pedagoga oraz gotowością do rozwijanie dorobku zawodu i podtrzymywania jego etosu, będąc przekonanym o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej;
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: