Praktyka pedagogiczna (śródroczna) działy, sekcje zatrudnienia w firmach (60 godz.) PE-2P-EZG2
TREŚCI PROGRAMOWE
Szczegółowe zapoznanie się z całokształtem funkcjonowania placówki, szczególnie z jej struktu-rą organizacyjną, ogólnymi planami pracy oraz sposobami ich realizacji.
Szczegółowe zapoznanie się z ofertą medialną i biznesową placówki oraz źródłami jej finanso-wania, metodami komunikacji z beneficjentami oraz technikami promocji wykorzystywanymi w placówce.
Aktywne uczestnictwo w zleconych przez opiekuna praktyk działaniach placówki/instytucji, gotowość proponowania własnych rozwiązań i wykazywanie inicjatywy w podejmowaniu no-wych zadań.
Dokonanie szczegółowej analizy koncepcji pracy na różnych stanowiskach w instytucji medial-nej/dziale medialnym lub szkoleniowym.
Poszerzenie umiejętności samodzielnego opracowania i wykonania zadań związanych z pracą w organizacji.
DRUKI DO POBRANIA
Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.
W cyklu 2020L:
TREŚCI PROGRAMOWE |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2020L: | W cyklu 2021L: | W cyklu 2022L: |
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma rozszerzoną wiedzę o różnych rodzajach struktur społecznych oraz medialnych instytucjach życia społecznego, a także zachodzących między nimi relacjach istotnych z punktu widzenia procesów eduka-cyjnych
Ma uporządkowaną wiedzę realizatorach działalności edukacyjnej w zakresie edukacji zdalnej i grafiki komputerowej
Umiejętności
Potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu edu-kacji zdalnej i grafiki komputerowej w celu analizy złożonych proble-mów edukacyjnych, wychowawczych, kulturalnych i terapeutycznych, a także diagnozowania i projektowania działań praktycznych.
Posiada pogłębione umiejętności obserwowania, wyszukiwania i prze-twarzania informacji przy użyciu zaawansowanych technik z zakresu edukacji zdalnej i grafiki komputerowej oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych.
Potrafi pracować w zespole; umie wyznaczać oraz przyjmować wspól-ne cele działania; potrafi przyjąć rolę lidera w zespole wykonującym zadania z zastosowaniem edukacji zdalnej i grafiki komputerowej.
Potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem w zakresie rozwojem uczestników procesów edukacyjno-wychowawczych stosu-jąc narzędzia edukacji zdalnej i grafiki komputerowej.
Kompetencje społeczne
Ma pogłębioną świadomość poziom u swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego w zakresie wykorzystania edukacji zdalnej i narzędzi grafiki komputerowej.
Jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej; a także potrafi działać w sposób korzystając z metod edukacji zdalnej i narzędzi gra-fiki komputerowej.
Odznacza się odpowiedzialnością za własne przygotowanie do pracy, podejmowane decyzje i prowadzone działania oraz ich skutki, czuje się odpowiedzialny wobec ludzi, dla których dobra stara się działać w zakresie edukacji zdalnej i grafiki komputerowej.
Uwagi
W cyklu 2020L:
Wiedza |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: