Praktyka pedagogiczna zawodowa (śródroczna) w instytucjach kultury lub w instytucjach medialnych (60 godz.) PE-2P-ECD2
TREŚCI PROGRAMOWE:
Szczegółowe zapoznanie się z całokształtem funkcjonowania instytucji, szczególnie z jej strukturą organizacyjną, ogólnymi planami pracy oraz sposobami ich realizacji. Szczegółowe zapoznanie się z ofertą medialną i biznesową instytucji oraz źródłami jej finansowania, metodami komunikacji z beneficjentami oraz technikami promocji wykorzystywanymi w placówce. Aktywne uczestnictwo w zleconych przez opiekuna praktyk działaniach instytucji, gotowość proponowania własnych rozwiązań i wykazywanie inicjatywy w podejmowaniu nowych zadań. Dokonanie szczegółowej analizy koncepcji pracy na różnych stanowiskach w instytucji. Poszerzenie umiejętności samodzielnego opracowania i wykonania zadań związanych z pracą w organizacji.
DRUKI DO POBRANIA
Dokumenty należy drukować dwustronnie.
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023L: | W cyklu 2024L: |
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma rozszerzoną wiedzę o różnych rodzajach struktur społecznych oraz medialnych instytucjach życia społecznego, a także zachodzących między nimi relacjach.
Ma rozszerzoną i uporządkowaną wiedzę o uczestnikach i realizatorach działalności edukacyjnej i kulturalnej w zakresie content designingu.
Umiejętności
Posiada pogłębione umiejętności obserwowania, wyszukiwania i przetwarzania informacji przy użyciu zaawansowanych technik z zakresu edukacyjnego content designingu oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych.
Potrafi wybrać i zastosować sposób postępowania właściwy dla tworzenia i publikowania treści edukacyjnych, potrafi dobierać środ¬ki i metody pracy w celu efektywnego wykonania pojawiających się zadań zawodowych.
Potrafi pracować w zespole; umie wyznaczać oraz przyjmować wspólne cele działania; potrafi przyjąć rolę lidera w zespole wykonującym zadania związane z przygotowywaniem i publikacją treści edukacyjnych.
Potrafi twórczo animować uczestników procesów związanych z kształceniem, wychowaniem i opieką do pracy nad własnym rozwojem, stosując narzędzia i techniki edukacyjnego content designingu.
Kompetencje społeczne
Przejawia krytyczne podejście do poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego w zakresie content designu edukacyjnego.
Wyraża gotowość do działania w sposób przedsiębiorczy.
Odznacza się odpowiedzialnością za własne przygotowanie do pracy, podejmowane decyzje i prowadzone działania oraz ich skutki, postępuje odpowiedzialnie wobec ludzi, dla których dobra stara się działać, realizując prace z obszaru przygotowywania i publikacji treści edukacyjnych.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: